beantwoord

Factuur/overzicht kosten per maand

• 1 januari 2021
  • 4 reacties
  • 250 Bekeken

Factuur/kosten overzicht is nergens te vinden op mijn ns, je moet maar blijven inloggen, maar komt niet verder

Heeft iemand voor mij de juiste route op de app? 

icon

Beste antwoord door Tochjo 1 januari 2021, 13:05

Facturen zijn niet te vinden in de app. U moet daarvoor inloggen in Mijn NS op de website. Vervolgens kiest u daar voor Facturen.

Bekijk origineel

4 reacties

Hoi ed v, welkom op de NS Community.

Momenteel is er een storing gaande waardoor verschillende processen en pagina's, waaronder Mijn NS, niet toegankelijk zijn. Als je verder nooit problemen hebt gehad met het account, dan is het een kwestie van afwachten. Er wordt hard gewerkt aan het verhelpen van de storing, maar er is nog geen oplostijd bekend. Als inloggen voorheen ook al een probleem was, dan kun je het beste contact opnemen met NS zakelijk door te bellen naar 030 300 11 11 of een bericht te sturen via Facebook of Twitter. 

Hallo, ik kan niet inloggen op NS zakelijk. Mooie tekst ‘kom later tijdstip terug’ maar ik moet nu facturen hebben ivm BTW aangifte. Hoe kan ik deze facturen krijgen? Ik hoor het graag.

Dank je

Badge +3

Facturen zijn niet te vinden in de app. U moet daarvoor inloggen in Mijn NS op de website. Vervolgens kiest u daar voor Facturen.

Reageer