beantwoord

Factuur traject vrij niet getoond

  • 15 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 53 Bekeken

Ik heb op 16-09-2019 een traject vrij maandabonnement gekocht. (zoals ik al jaren doe). Maar mijn factuur komt maar niet online te staan bij 'Facturen’. Dit is inmiddels bijna een maand geleden. Hoe kan dit? 

 

Groet, Emma.

icon

Beste antwoord door Maxime NS 15 oktober 2019, 19:36

Ai, dat is jammer. Meestal wijken er bij de laatste bestelling dan gegevens af van wat we al hebben en is er een nieuw account gemaakt in ons systeem. Alsof je dus een ‘ander persoon’ bent. Onze klantenservice kan even met je meekijken en ervoor zorgen dat je de factuur wel krijgt. Mijn excuses voor het ongemak! 

Bekijk origineel

1 reactie

Ai, dat is jammer. Meestal wijken er bij de laatste bestelling dan gegevens af van wat we al hebben en is er een nieuw account gemaakt in ons systeem. Alsof je dus een ‘ander persoon’ bent. Onze klantenservice kan even met je meekijken en ervoor zorgen dat je de factuur wel krijgt. Mijn excuses voor het ongemak! 

Reageer