beantwoord

Factuurbedrag terugbetaald

  • 17 July 2014
  • 1 reactie
  • 138 Bekeken

Ik heb onlangs een traject vrij abonnement aangeschaft voor een maand.
Ik heb een fout gemaakt met de ingangsdatum en deze vervolgens weer herstelt door een nieuw abonnement af te sluiten met de juiste datum.

Ik heb op 7 juli een factuur in "mijn ns" gekregen met de volgende bevestiging:
Betaling: Het factuurbedrag wordt binnenkort op uw rekening NL86 ABNA 0531 ..... ten name van bijgeschreven.

Nu is het 17 juli en heb ik het geld nog niet terug. Dit vind ik logischerwijs veel te lang duren.
Simpele vraag: Hoe lang moet ik hier nog op wachten?
icon

Beste antwoord door Anonymous 17 July 2014, 17:56

Bekijk origineel

1 reactie

Beste peterzwart, Welkom op het NS Serviceforum. Bedankt voor je vraag. Indien je restitutie van ons ontvangt, ontvang je dit meerstal ongeveer drie weken na dit bericht op Mijn NS. Mijn advies is dan ook om het nog even af te wachten.

Ik heb je topic verplaatst naar 'Abonnementen' om de vindbaarheid van dit topic te vergroten.

Reageer