beantwoord

Fietsenstalling Breda Belcrumzijde abonnement

• 27 juni 2020
  • 3 reacties
  • 91 Bekeken

Beste Heer/Vrouw,

Ik heb een jaarabonnement voor de fietsenstalling beldrumzijde in Breda, het doorlopende abonnement met referentie nummer: 41013936 is weer afgesloten. Dit is geldig van 15 aug 2020 tot 14 aug 2021, nu ben ik vanaf augustus 2020 een half jaar weg voor een stage in het buitenland. Is het mogelijk om het abonnement pas het tweede halfjaar af te sluiten? Vanaf Februari?

Ik hoor graag van u.

Kim Janssen 

icon

Beste antwoord door Robert B 27 juni 2020, 13:00

Welkom bij de NS Community!

Dit is een reizigersforum, maar als je abonnement per 15 aug 2020 verlengd gaat worden kan je dat via de klantenservice (telefoon, chat, twitter, facebook) voorkomen.

Daarna (een half jaar later) kan je opnieuw een abonnement nemen.

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Dit is een reizigersforum, maar als je abonnement per 15 aug 2020 verlengd gaat worden kan je dat via de klantenservice (telefoon, chat, twitter, facebook) voorkomen.

Daarna (een half jaar later) kan je opnieuw een abonnement nemen.

Hoi Kim.janssen, welkom op de NS Community. 

Ik zou het advies van Robert B hierin opvolgen. Het is namelijk niet mogelijk om de verlengingsdatum van een doorlopend abonnement een half jaar uit te stellen, maar het is wel mogelijk om het abonnement tijdelijk stop te zetten en, na terugkomst, opnieuw aan te vragen. 

Badge +3

Mocht je het abonnement al eerder niet meer nodig hebben, zie dit topic voor eventueel nog wat geld terug (bijv. de maand juli).

Reageer