beantwoord

fietsenstalling niet meer gratis per 01.01.2019?

• 25 december 2018
  • 10 reacties
  • 288 Bekeken

Ik heb een weekendvrij abonnement met gratis fietsenstalling; wijzigd er nu ook iets voor mij per 01.01.2019?
Hoor het graag zsm.
gr. Kirsten
icon

Beste antwoord door Denice NS 24 januari 2019, 17:04

Zo te zien is er geen sprake van een aanpassing van de tarieven geweest 🙂
Bekijk origineel

10 reacties

Hi Kirsten. Welkom bij de Community!

Bedoel je Stallen op Rekening? Ik heb niks kunnen vinden over het wijzigen van de tarieven echter, gezien de BTW verhoging, verwacht ik wel dat er het één en ander wijzigt. Ik ga het daarom even navragen bij een andere afdeling.

Om welk station gaat het in jouw geval?
Het gaat vooralsnog om station Oss want ik kreeg op 14.12 jl. een mail dat er wat ging wijzigen per 01.01.2019 vwb de voorwaarden m.b.t. het fietsenstallen. Ik hoef nu toch niet een eens wel een jaarlijkse bijdrage te betalen als ik wil stallen? Dit zijn mijn gegevens; ik hoor het graag.
https://
Als je gebruik maakt van Stallen op Rekening heb je geen abonnement op een specifieke stalling waar je abonnementskosten voor betaald. In Oss stal je je fiets elke eerste 24 uur gratis , na 24 uur betaal je € 0,50 per 24 uur. Ik zal vragen of hier iets aan gaat veranderen. Ik kom er nog op terug 🙂.
Oke thnx.

gr. Kirsten
Badge +3
Die wijzigingen in de voorwaarden voor Stallen op Rekening zijn voornamelijk cosmetisch, en dus kleine wijzigingen in de tekst (zoals 14 dagen 'zichttermijn' waarin je het zonder opgaaf van reden kunt stoppen en de definitie van 'buitenmodelfiets') en het gebruik van hoofdletters. Zie deze reactie voor de oude en nieuwe voorwaarden naast elkaar.

Er verandert voor jou dus eigenlijk helemaal niets, en je kunt gewoon de eerste 24 uur gratis blijven stallen.
Ik zal Denice vragen of zij inmiddels iets meer weet over deze situatie.
Ik heb nog geen reactie gekregen van de collega's waar ik deze vraag heb neergelegd. Kortom, ik heb ze opnieuw een bericht gestuurd.

Op de website zie ik echter geen aanpassingen van de tarieven. In Oss is de 1e 24 uur gratis en daarna € 0,50 per 24 uur.
De vraag ligt bij een andere afdeling. Ik hoop eind van de week met een definitief antwoord te kunnen komen 🙂
Ik heb helaas nog geen definitief antwoord 😞. Heb je zelf wellicht al een verandering in de tarieven ervaren @Kirsten 11 ?
Zo te zien is er geen sprake van een aanpassing van de tarieven geweest 🙂

Reageer