beantwoord

fietskluis restitutie

• 1 oktober 2020
  • 4 reacties
  • 265 Bekeken

Ik heb voor een korte periode gebruik gemaakt van een fietskluis in Etten-Leur en deze heb ik eind mei, dit jaar, opgezegd. Ik zou nog een bedrag retour ontvangen van dat abonnement, wat ik voor een jaar heb afgesloten, maar we zijn 4 maanden verder en ik heb nog niets ontvangen. Ik heb al wel 4 telefoontjes gepleegd. En ja, ik ben van bank gewisseld dus ik heb er begrip voor dat het langer zou duren dan normaal. Ik heb mijn nieuwe rekeningnummer echter 4 keer door moeten geven en laatst werd mij beloofd dat het toch echt binnen twee weken op mijn rekening zou staan. Dat had 24 augustus dan zover moeten zijn, maar ik heb nog altijd niet mijn geld retour ontvangen. Ik had dit niet verwacht van een bedrijf als de NS. 3 keer beloftes gedaan, maar er wordt geen actie ondernomen. Ik moet zelf keer op keer terugbellen en waarvoor? Want het lost niets op. Daarom probeer ik het op deze manier, want ik wil erg graag mijn geld terug ontvangen.

icon

Beste antwoord door Mark NS 17 oktober 2020, 15:53

Update: uit navraag is gebleken dat de restitutie nog aan het oude rekeningnummer gekoppeld stond. Dat is nu verholpen waardoor de restitutie alsnog zal plaatsvinden op de nieuwe rekening. Kevin90 zal de restitutie nu snel ontvangen is de verwachting. 

Bekijk origineel

4 reacties

Update: uit navraag is gebleken dat de restitutie nog aan het oude rekeningnummer gekoppeld stond. Dat is nu verholpen waardoor de restitutie alsnog zal plaatsvinden op de nieuwe rekening. Kevin90 zal de restitutie nu snel ontvangen is de verwachting. 

Dag Mark,bedankt voor de update. Als je informatie van mijn kant nodig hebt; laat maar weten!

Update: ik heb een privébericht ontvangen en de case bekeken. Ik heb nog wat aanvullende informatie nodig om het verder te kunnen uitzoeken. 

Hoi Kevin90, welkom op de NS Community. 

Wil je mij een privébericht (door op mijn naam te klikken) sturen met je NAW-gegevens, geboortedatum en e-mailadres? Dan ga ik kijken wat er aan de hand is en navraag voor je doen. 

Reageer