Flex abo aanpassen vervroegd mogelijk? | NS Community
beantwoord

Flex abo aanpassen vervroegd mogelijk?

  • 17 August 2022
  • 3 reacties
  • 77 Bekeken

Reputatie 1

Ik ga mijn Flex basis omzetten naar Flex dal voordeel. Dit kan niet van te voren al geregeld worden, volgens de klantenservice, maar moet op de dag zelf. Tot zover duidelijk.

Maar als ik over een maand weer terug wil naar Basis, wanneer moet ik dat dan regelen? Kan dat wel van te voren of moet het op de dag zelf? En is dat dan op de laatste dag van de “maand” of de eerste dag van de volgende “maand”. 

Sorry, maar het is me gewoon niet duidelijk geworden op de site.

Vast dank.

icon

Beste antwoord door Isitimela 17 August 2022, 09:46

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +1

Iedere wijziging van NS Flex gaat direct in en kan niet worden ingepland. Na een wijziging moet je een maand wachten voor je een nieuwe wijziging kan doorvoeren (tenzij je hebt geswitch naar NS Flex Basis, dan kun je de volgende dag al een nieuwe wijziging doorvoeren).

Vervolgens maakt het niet uit op welk moment in de maand je de wijziging doorvoert: iedere wijziging gaat direct in. Na de wijziging krijg je een factuur waarop het abonnement naar rato van de resterende dagen in de maand wordt verrekend. Het verschil krijg je teruggestort (in het geval van een goedkoper of geen abonnement) of wordt afgeschreven (in het geval van een nieuw of duurder abonnement).

Reputatie 7
Badge +3

Als je vandaag 17 augustus wijzigt van Flex Basis naar Flex Dal Voordeel kun je vanaf 17 september weer terug wijzigen naar Flex Basis. 

Reputatie 1

Als je vandaag 17 augustus wijzigt van Flex Basis naar Flex Dal Voordeel kun je vanaf 17 september weer terug wijzigen naar Flex Basis. 

Precies ná de maand dus. helder.

Beiden bedankt voor het antwoord. Duidelijk nu.

Reageer