beantwoord

Flex abonnement klopt niet meer

  • 5 October 2022
  • 2 reacties
  • 63 Bekeken

Hoi,

In mijn NS app staan mijn 2 kinderen. Allebei hebben ze een flex abonnement. Hun initialen zijn allebei D.M. Maar hun geboorte data zijn verschillend en ook hun ov kaart nummer is anders! Mijn dochter Demi heeft een flex basis abonnement. En nu is het ineens veranderd naar flexdal voordeel abonnement. Net zoals die van haar broer Dennis. Bij haar staat exact hetzelfde bedrag wat ze gebruikt heeft als dat van haar broer. Maar dit klopt niet. Ze reizen echt heel verschillend. En ook staan er kosten bij voor flexdalvoordeel terwijl ze dat niet heeft. Een beetje raar allemaal. Misschien begrijp je het beter als je inlogt in mijn account? En de factuur datum van mijn zoontje Dennis klopt niet. Zijn flexdal voordeel abonnement heb ik op 24 september 2022 aangevraagd. De factuur datum zou dan toch ook op de 24ste van de volgende maand moeten zijn?
Alvast bedankt.

Groetjes van Simone.

icon

Beste antwoord door Thom 5 October 2022, 23:20

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

U moet dit via Klantenservice regelen. Dit is een reizigersforum en wij hebben geen toegang tot de administratie.

 

De factuurdatum voor een Flexabonnement wordt de eerste keer van aanvragen vastgelegd en blijft dan zo, ook na de aankoop van een nieuw abonnement met Flex. Er komt dan geen nieuwe factuurdatum, hooguit een tussentijdse rekening bij wisseling van abonnement.

Reputatie 7
Badge +1

Hoi,

In mijn NS app staan mijn 2 kinderen. Allebei hebben ze een flex abonnement. Hun initialen zijn allebei D.M. Maar hun geboorte data zijn verschillend en ook hun ov kaart nummer is anders! Mijn dochter Demi heeft een flex basis abonnement. En nu is het ineens veranderd naar flexdal voordeel abonnement. Net zoals die van haar broer Dennis. Bij haar staat exact hetzelfde bedrag wat ze gebruikt heeft als dat van haar broer. Maar dit klopt niet. Ze reizen echt heel verschillend. En ook staan er kosten bij voor flexdalvoordeel terwijl ze dat niet heeft. Een beetje raar allemaal. Misschien begrijp je het beter als je inlogt in mijn account? En de factuur datum van mijn zoontje Dennis klopt niet. Zijn flexdal voordeel abonnement heb ik op 24 september 2022 aangevraagd. De factuur datum zou dan toch ook op de 24ste van de volgende maand moeten zijn?
Alvast bedankt.

Groetjes van Simone.

 

2 kinderen met dezelfde voorletters is helaas vragen om problemen met de systemen van NS. Succes met de klantenservice. Ik hoop dat je een goede medewerker treft die er in wil duiken. 

Reageer