Ik heb vanochtend een ns flex abonnement gekocht en betaald, en het bedrag is afgeschreven van mijn rekening. Het abonnement staat nu niet in mijn account, en ook niet bij de op te halen producten. Het lijkt alsof ik nooit iets gekocht heb. Ik heb het daarna nog een keer geprobeerd omdat de wachttijden bij de telefonische helpdesk weer onnoemelijk lang zijn (echt waanzin dat je niet gewoon binnen een paar minuten iemand kunt spreken op een vroege zaterdagochtend) en ik dacht dat NS het me wel terugbetaalt aangezien er aan hun kant iets fout gaat, maar ook de tweede keer ondervind ik hetzelfde probleem. Ik heb mijn abonnement eigenlijk vandaag nodig en dat zou normaliter dus ook probleemloos moeten kunnen…… Wat nu, NS?
Antwoord
flex abonnement wel betaald niet ontvangen
Beste antwoord door Robert B
Als je nog geen NS Flex had, heb je als het goed is een e-mail gekregen met instructies op het op je kaart te zetten bij een servicepunt (automaat op station, supermarkt e.d.).
Bij ‘Op te halen producten’ in Mijn NS staat nooit iets.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.