beantwoord

flex abonnement wel betaald niet ontvangen

  • 30 September 2023
  • 3 reacties
  • 121 Bekeken

Ik heb vanochtend een ns flex abonnement gekocht en betaald, en het bedrag is afgeschreven van mijn rekening. Het abonnement staat nu niet in mijn account, en ook niet bij de op te halen producten. Het lijkt alsof ik nooit iets gekocht heb. Ik heb het daarna nog een keer geprobeerd omdat de wachttijden bij de telefonische helpdesk weer onnoemelijk lang zijn (echt waanzin dat je niet gewoon binnen een paar minuten iemand kunt spreken op een vroege zaterdagochtend) en ik dacht dat NS het me wel terugbetaalt aangezien er aan hun kant iets fout gaat, maar ook de tweede keer ondervind ik hetzelfde probleem. Ik heb mijn abonnement eigenlijk vandaag nodig en dat zou normaliter dus ook probleemloos moeten kunnen…… Wat nu, NS?

icon

Beste antwoord door Robert B 30 September 2023, 18:02

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Je hebt het abonnement op een bestaande kaart laten zetten? Als je nog geen flex op die kaart had staan dan kun je het abonnement bij een OV automaat op jouw kaart zetten.

Je had al flex, dan is het een wijziging en hoef je niets te doen.

Je hebt het abonnement met een nieuw kaart besteld, dan komt deze over een week met de post.

Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity, wij kunnen niet bij klantgegevens.

Reputatie 5

Je had al flex, dan is het een wijziging en hoef je niets te doen.

Dat is niet mogelijk.

Het bedrag is namelijk al afgeschreven. Bij een Flex-wijziging betaal je niet direct (via Ideal) zoals @Rgjleclaire, maar krijg je een factuur met een automatische incasso.

Badge +3

Als je nog geen NS Flex had, heb je als het goed is een e-mail gekregen met instructies op het op je kaart te zetten bij een servicepunt (automaat op station, supermarkt e.d.).

Bij ‘Op te halen producten’ in Mijn NS staat nooit iets.

Reageer