Ik heb mijn NS flex naar basis omgezet, maar bij gebruik van mijn kaart moet ik saldo laden. Hoe kan dat?
flex basis en toch saldo moeten laden
Beste antwoord door Robert B
Welkom bij de NS Community!
Met welke NS Flex variant dan ook reis je hetzelfde (op Rekening dus), in ieder geval met de trein.
Kreeg je de melding om saldo te moeten laden voor bus/tram/metro? Dan ontbreekt het BTM deel van NS Flex op je kaart, en zou dat ook vóór je wissel naar Flex Basis het geval zijn geweest.
Neem contact op met de Klantenservice (telefoon, chat, Twitter of Facebook) om het na te laten kijken.
In uitzonderlijke gevallen zoals na Samenreiskorting of een Klassewissel laden bij een Arriva/Blauwnet automaat (waar je met NS Flex niets te zoeken hebt eigenlijk) gaat het ook mis, daar kan jijzelf niets aan doen en zal vergoed worden.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.