beantwoord

Flex maand traject

• 29 July 2021
  • 2 reacties
  • 60 Bekeken

Ik heb vorige maand en ook voor deze maand een flex ttaject vrij abonnement gekocht. Ik zie nu dat er een bedrag zal worden geincasseerd? Hoe oan dat? Ik reis op een vast traject en heb dus al vorige maand een abonnement gekocht en ook voor komende maand, hiervoor had ik een traject vrij abonn en dit werkte prima. Kan iemand mij helpen? Ik ga het te incasseren veddag nl storneren ondat ik niet dubbel ga betalen

icon

Beste antwoord door Tochjo 29 July 2021, 07:09

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +1

Nog maar weer eens; NIET op de app, maar via een ouwerwetse computer mijnNS bekijken (evt. eerst zonodig instellen) en dan kan je precies zien wat waarvoor berekend wordt.

Ik krijg de indruk dat je bent overgestapt op FLEX vanaf het oude systeem? In dat geval ben je vermoedleijk-net als zo ongeveer 10.000 anderen, vergeten die wijziging via een automaat op je chipkaart te laten landen.

Badge +3

NS Flex-abonnementen zijn doorlopend. U hoeft dus niet elke maand een nieuw abonnement te kopen.

Ik raad u wel aan even rechtstreeks contact op te nemen met de klantenservice om te bespreken wat het handigst is om te doen. Storneren is vaak niet verstandig, omdat NS dan zal blijven proberen het geld te incasseren, desnoods tot een incassoprocedure aan toe. Een van de abonnementen zal beƫindigd moeten worden.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het nummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reageer