beantwoord

Flex zonder abonnement en dan toch factuur?

• 12 april 2020
  • 9 reacties
  • 251 Bekeken

Ik heb een flexabonnement weekend vrij reizen nu met het hele gebeuren heb ik het omgezet naar flex zonder abonnement dat leek me verstandig {ik kreeg 20 euro terug) nu krijg ik ineens factuur omstreeks 17 april schrijven ze 31 euro van mijn rekening????? Snap ik ff niet ik heb nu toch geen kosten voorlopig of zit ik nu verkeerd

icon

Beste antwoord door Jootjejo 12 april 2020, 12:58

Laat maar het is duidelijk zoonlief was stiekem ff op en neer geweest en ons niks verteld. Dan snap ik de factuur

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Is het echt al een factuur die te downloaden is of is alleen de aankondiging van verwachte kosten? Als het het laatste is, wat daar staat klopt niet na wijzigen van Flex abonnement, er zal geen factuur komen en dit zal weer goed staan nadat de factuurdatum is geweest. 

Het is een aankondiging dus dan wacht ik het effe af wat er gebeurt

Reputatie 7
Badge +3

Ik had zelf vorig jaar halverwege mijn Flex maand een Dal Voordeel gewijzigd naar zonder abonnement. Tot aan de verwachte factuurdatum stond er verwacht €5 abonnementskosten, op factuurdatum een factuur met €0 en daarna stond ook als verwachte kosten voor de eerstvolgende factuur daarna netjes €0.

Laat maar het is duidelijk zoonlief was stiekem ff op en neer geweest en ons niks verteld. Dan snap ik de factuur

Reputatie 7
Badge +3

Haha, dat kan ook nog. Stiekem komt toch altijd weer uit.

Badge +3

Kan ook nog zijn dat die aankondiging van je bank kwam, op basis van incasso’s uit het verleden.

Reputatie 7
Badge +4

Zoonlief mag natuurlijk geen gebruik maken van uw abonnement. Uw abonnement had ingenomen kunnen worden, u had het moeten vervangen en  bij controle en hij had nog een ‘boete’ gekregen van vijftig euro ook. Maar goed, het zijn andere tijden met de kroontjesgriep. Kinderen hebben zo hun jeugdzondes, zullen we maar denken.

Reputatie 7
Badge +3

Kan natuurlijk ook zijn dat Jootjejo de contracthouder is en zoonlief de kaarthouder.

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb een flexabonnement weekend vrij reizen nu met het hele gebeuren heb ik het omgezet naar flex zonder abonnement dat leek me verstandig..

Tja, ;-) Het kan natuurlijk.

Reageer