beantwoord

Flexvrij kaart niet ontvangen

• 5 december 2019
  • 4 reacties
  • 65 Bekeken

Goedendag, 

Ik zou morgen naar werk willen gaan met mijn nieuwe trajecvrij kaart. Deze zou uiterlijk vandaag binnen moeten zijn nu maar heb ik niet ontvangen. Kan ik de kosten die moet maken achteraf declareren bij de NS? En zo ja, hoe??

Nota bene, omdat ik nu ook niet over enige vorm van OV kaart beschik reis ik al 4 dagen tegen vol tarief. (ik had namelijk geen rekening gehouden met de week tijd die nodig is een abonnement aan te vragen). 

Voor de duidelijkheid, ik vraag enkel compensatie vanaf morgen, de dag dat mijn abbonement in zou gaan en waar ik dus al voor betaal. 

icon

Beste antwoord door Danny NS 5 december 2019, 18:14

Hoi EricaKostense en welkom bij de NS Community!

Dat is vervelend zeg, mijn excuses. Heb je inmiddels contact gehad met de klantenservice OV-chipkaart over de status van de levering?

Je kan het beste een kaartje uit de automaat halen of een E-ticket kopen op het station. Je kan dan via de klantenservice een claim indienen en zullen we de kosten vergoeden. 

Bekijk origineel

4 reacties

Ok dank. Doe ik dat. 

En nee trouwens nog geen contact gehad met de klantenservice OV Chip kaart, ik zat eigenlijk alleen op de NS site naar n contactformulier te zoeken. 

Badge +3

En nee trouwens nog geen contact gehad met de klantenservice OV Chip kaart, ik zat eigenlijk alleen op de NS site naar n contactformulier te zoeken. 

Oei, dat is er niet meer helaas maar daarmee kwam je binnen een week (of veel langer) toch niet veel verder.

Hoi EricaKostense en welkom bij de NS Community!

Dat is vervelend zeg, mijn excuses. Heb je inmiddels contact gehad met de klantenservice OV-chipkaart over de status van de levering?

Je kan het beste een kaartje uit de automaat halen of een E-ticket kopen op het station. Je kan dan via de klantenservice een claim indienen en zullen we de kosten vergoeden. 

Reageer