De NS heeft per 1 maart 2022 het bij-abonnement opgezegd. Vandaag heb ik de factuur ontvangen waarin is aangegeven dat ik het bij-abonnement voor de periode 23-2 tot 23-3 moet betalen. Lijkt mij een overduidelijke fout die niet had hoeven te worden gemaakt. Immers vorig jaar werd al aangekondigd dat de bij-abonnementen per 1 maart 2022 zouden worden opgezegd. Op welke wijze gaat die fout worden hersteld?
Antwoord
Fout in factuur
Beste antwoord door Laura NS
Er wordt uiteraard gezorgd voor restitutie van de ongebruikte dagen via een volgende factuur.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
