Ik had een abonnement om buiten de spits met de trein te reizen, en het abonnement is stopgezet op 20 maart 2024 en de rekening is betaald, maar vandaag is er een factuur gestuurd voor 88 euro, en dit klopt niet. Ik heb het abonnement op maart geactiveerd 28, 2024.
Bladzijde 1 / 1
Goedenavond Ibrahim hijo, Welkom op de NS Community!
Ik wil je vragen om contact op te nemen met de klantenservice middels telefoon, chat, Facebook of X. Mijn collega kan dan met jou meekijken naar de factuur.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.