Jaarabonnementen (2e klas):
- Altijd Vrij - per maand € 346,-
- OV Vrij - per maand € 593,46
- BTM Vrij bij Altijd Vrij - per maand € 58,70
- BTM Vrij bij Dal Vrij - per maand € 247,46
- OV Vrij is een combinatie van de volgende reisproducten:
- Altijd Vrij - onbeperkt reizen met alle treinen * in Nederland (* is uitgezonderd Thalys en IC direct toeslag)
- BTM Vrij - onbeperkt reizen met alle bussen, trams en metro's in Nederland
Toevallig is dat hoge bedrag wél gelijk aan € 346,- plus € 247,46 maar dat hoort dus bij Dal Vrij en niet bij Altijd Vrij?
Ik denk dus dat daar de BTM Vrij bedragen verwisseld moet worden, of het bedrag voor OV Vrij niet klopt. Of zie ik iets over het hoofd?🤔
Tweede vraag, wat zijn de spitsbeperkingen voor BTM Vrij bij Dal Vrij? Reis je dan doordeweeks na 9:00 gratis in BTM en daarvoor op saldo (zoals ik zelf heb met Hermes Dal Vrij)? En waarom moet dat dan in hemelsnaam maar liefst € 247,46 kosten?
Beste antwoord door Iris NS
Hoi Robert B.,
Het PDF-bestand is inmiddels vervangen. Bedankt voor de heads up!
Bij een Dal Vrij kan inderdaad BTM Vrij worden aangeschaft, maar tegen het marktconforme tarief. Dit tarief van €234,- is gebaseerd op het BTM-netabonnement, dat te koop is bij de BTM-vervoerders.
Bekijk origineel
Het PDF-bestand is inmiddels vervangen. Bedankt voor de heads up!
Bij een Dal Vrij kan inderdaad BTM Vrij worden aangeschaft, maar tegen het marktconforme tarief. Dit tarief van €234,- is gebaseerd op het BTM-netabonnement, dat te koop is bij de BTM-vervoerders.