beantwoord

Fout ophalen bij keuzedag

• 30 augustus 2014
  • 14 reacties
  • 687 Bekeken

Mijn vrije keuzekaart is bij ophalen van een andere dienst ongevraagd geactiveerd, wat nu???
icon

Beste antwoord door Thom 30 augustus 2014, 21:26

Ik maak u niet blij maar het is jammer maar helaas. De fout zit hem vervelend genoeg niet bij u maar mogelijk heeft u uw keuzedag opgehaald bij AH waar het vaak misgaat.

Het activeren van een keuzedag gaat het beste op een NS-automaat en dan Keuzedag ophalen kiezen. NS zet automatisch de keuzedag voor u klaar die het eerst op moet. Senioren stellen dit doorgaans op prijs omdat het niet fout kan gaan.

Het enige advies wat ik u kan geven is het de volgende keer te voorkomen. De keuzedag treedt in werking als u incheckt op een tijd wanneer uw keuzedag geldig is. Opgenomen keuzedagen worden niet gerestitueerd.
Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ik maak u niet blij maar het is jammer maar helaas. De fout zit hem vervelend genoeg niet bij u maar mogelijk heeft u uw keuzedag opgehaald bij AH waar het vaak misgaat.

Het activeren van een keuzedag gaat het beste op een NS-automaat en dan Keuzedag ophalen kiezen. NS zet automatisch de keuzedag voor u klaar die het eerst op moet. Senioren stellen dit doorgaans op prijs omdat het niet fout kan gaan.

Het enige advies wat ik u kan geven is het de volgende keer te voorkomen. De keuzedag treedt in werking als u incheckt op een tijd wanneer uw keuzedag geldig is. Opgenomen keuzedagen worden niet gerestitueerd.

Dan moet de NS maatregelen nemen en de automaten goed programmeren of weghalen!!!
Ik, en spreek namens vele, (zie div. Forums))accepteren dit niet en hier is het laatste woord niet over gezegd!
Dit is diefstal van NS klanten en gebruik maken van overmacht!
Juridisch gezien ( en dat is mijn beroep) kan men niet verplichtingen ( gebruik)opgelegd krijgen, van producten die jijzelf niet besteld, lees geactiveerd, hebt.

Haaren]Ik maak u niet blij maar het is jammer maar helaas. De fout zit hem vervelend genoeg niet bij u maar mogelijk heeft u uw keuzedag opgehaald bij AH waar het vaak misgaat.

[/quote]
Reputatie 7
Badge +4
Het zijn de automaten van AH die de problemen geven. Over de kracht van uw juridische onderbouwing heeft u als jurist vast wel een mening dan wel inschatting.
He he, eindelijk eens een proefproces over dat gedoe met ophalen van producten via niet-Ns-automaten.
Het zijn de automaten van AH die de problemen geven. Over de kracht van uw juridische onderbouwing heeft u als jurist vast wel een mening dan wel inschatting.

Bij mijn weten fabriceert AH geen OV-chipautomaten. Het klopt dat bepaalde ophaalautomaten dikwijls bij supermarkten te vinden zijn (vaak AH, maar ook Jumbo en ook op stations kom je deze tegen), maar bij mijn weten vallen deze automaten nog steeds onder TLS en niet onder AH. Mocht jij echter over aanvullende informatie beschikken dan verneem ik die graag.
Beste van Haaren,

Welkom op het NS serviceforum. Ik heb het antwoord van Thom, als beste antwoord gemarkeerd. Ik kan me voorstellen dat het vervelend is dat je nu niet zelf kan kiezen wanneer je de extra keuzedag wilt gebruiken. Als je een privebericht stuurt met je NAW-gegevens + OV-chipkaartnummer ga ik kijken of ik nog iets voor je kan doen.
Waar vind je prive bericht?
Je kan op de naam Brian NS klikken en vervolgens op 'Stuur bericht'. Dan zou het helemaal goed moeten komen!
Lukt niet!
Ik heb je een priv├ębericht gestuurd. Daar mag je op reageren! Hopelijk lukt dat wel.
Mogelijk heeft Van Haaren zijn account nog niet geactiveerd door op de link in de bevestigingsmail te klikken, zodat hij nog niet voluit kan meedoen op dit forum.
Geeft aan,
Kan deze pagina niet openen.
Ga naar homepage, verder leeg!
Hallo Laura
Hoe Kan ik nieuw
Gebruikersnaam/ wachtwoord aanvragen, heb geprobeerd nieuw account, maar bij alle handelingen blijft de site inloggegevens vragen!?
Ik kan wel op " mijn NS"!
Kan je me daar verder helpen of bellen?
Alvast bedankt

Reageer