beantwoord

Foutje bij meldingen over Weekendvrij op MijnNS

• 28 april 2015
  • 1 reactie
  • 108 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4
  • Super user
  • 17739 reacties
Ik kreeg deze melding op Mijn NS bij 'Mijn meldingen'

Uw contract is verlengd

Uw contract voor Weekend Vrij 1e klas is per 18-04-2015 verlengd. Uw referentienummer is xxxxxx. Heeft u Keuzedagen? Dan moet u deze eerst nog ophalen bij de NS-kaartautomaat. U ontvangt nog een e-mailbericht waarin staat welke handelingen hiervoor nodig zijn.

Maar bij een Weekendvrijkaart is het kopen van Keuzedagen helemaal niet mogelijk. Ik heb ze wel bij een ander abonnement maar dat is voor deze melding niet relevant. Het is geen halszaak maar het kan verwarring geven in de zin van: Je kunt bij Weekendvrij ook Keuzedagen krijgen en dat is echt niet het geval.
icon

Beste antwoord door Herman NS 28 april 2015, 14:50

Dat is zeer bijzonder Thom. Het is inderdaad niet mogelijk om Keuzedagen toe te voegen aan een Weekend Vrij abonnement. Ongeacht de leeftijd uiteraard ;-)

Jouw melding ga ik doorgeven aan de verantwoordelijke afdeling. Bedankt voor het delen!

Vriendelijke groet,
Herman NS
Bekijk origineel

1 reactie

Dat is zeer bijzonder Thom. Het is inderdaad niet mogelijk om Keuzedagen toe te voegen aan een Weekend Vrij abonnement. Ongeacht de leeftijd uiteraard ;-)

Jouw melding ga ik doorgeven aan de verantwoordelijke afdeling. Bedankt voor het delen!

Vriendelijke groet,
Herman NS

Reageer