beantwoord

Foutmelding

  • 10 August 2022
  • 4 reacties
  • 204 Bekeken

Reputatie 3

Als je wat aan ‘t abonnement wilt veranderen, zegt hij ERROR: OA1412. Volgens de telefonische klantenservice komt dat doordat ik Firefox gebruik. NS werkt alleen met Chrome. Kan iemand dat bevestigen?

 

icon

Beste antwoord door Isitimela 10 August 2022, 09:23

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +1

Dergelijke foutmeldingen komen van de server en zijn niet browser-gerelateerd. Zelf gebruik ik Google Chrome en daar gaat het wijzigen van een abonnement ook meer dan eens mis, met foutmeldingen zoals deze. 

Het enige wat je kunt doen bij zo’n foutmelding, is wachten tot het probleem is opgelost, of het abonnement laten wijzigen door de klantenservice. 

Badge +3

Gerelateerd: 

en andere topics https://community.ns.nl/search?q=OA1412

Zou het te maken hebben met een ‘Ongeldig Adres’ (buitenland of niet herkende Nederlandse postcode/huisnummer combinatie)?

Reputatie 7
Badge +3

Volgens de telefonische klantenservice komt dat doordat ik Firefox gebruik. NS werkt alleen met Chrome.

 

Dan mag de medewerker op cursus 🙂

Heb je 't ook geprobeerd in Chrome? Ik vermoed dat je dan dezelfde melding krijgt.

Er zijn soms wel ‘gekke’ dingen aan de hand met de NS-site en dan wil het wel eens helpen de cookies te verwijderen of een andere browser te gebruiken. Maar bij dit soort foutmeldingen zou het niet uit moeten maken.

Reputatie 7
Badge

Eigenlijk best jammer dat de NS zulke cryptische foutmeldingen gebruikt. 

Ze moeten eigenlijk gewoon vermelden of het een probleem bij hun is of een probleem bij de gebruiker, en in dat geval de gebruiker een oplossing bieden.

Reageer