beantwoord

foutmelding aanmelden NS Flex Dal Voordeel

  • 28 April 2022
  • 4 reacties
  • 422 Bekeken

Ik probeer mij aan te melden voor NS Flex Dal Voordeel, alleen krijg ik steeds de volgende foutmelding: “Je bent niet de persoon die betaalt voor dit contract. Neem contact op met de persoon die betaalt voor het contract om deze te wijzigen. (WS-0028)”. Terwijl ik het wel ben en ook al het basis document heb. 

Hierbij gebruik ik precies de dezelfde gegevens die op mijn facturen staan. 

 

Groet, 

Ruben

icon

Beste antwoord door Stijn NS 28 April 2022, 11:23

Bekijk origineel

4 reacties

Goedemorgen Willemsr01 en welkom bij de NS Community!

Vermoedelijk is je Mijn NS account dan niet goed gekoppeld aan de gegeven waar ook je abonnement actief is. Neem hiervoor contact op met onze Klantenservice, mijn collega's zouden je hier dan verder mee moeten kunnen helpen. Deze zijn telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie 'Chat met NS').

Ik heb hetzelfde probleem, kom nu weer tegen nu ik mijn Dal Voordeel flex abo wil omzetten naar Dal Vrij. Het is op zich al vreemd dat je het nummer van de ov-chipkaart die je wilt wijzigen opnieuw moet invoeren. Naast “nieuwe chipkaart” en “nummer van een bestaande chipkaart” zou er een optie “ gebruik de chipkaart waar het te wijzigen abonnement op staat” moeten zijn. Dat je bij het invullen van het chipkaart nummer van je bestaande abo de melding “u bent niet degene die dit abo betaald” is absurd. Dit is al heel lang zo. Doe er eens wat aan. 

Vervelend dat je die melding krijgt. Je kan met onze klantenservice contact opnemen zodat ze je account kunnen nakijken (zodat je dan de wijziging kan doen, of zodat mijn collega's dat voor je kunnen doen).

Bedankt voor de reactie. Het is mij bekend dat de wijziging via de twitter-chat/klantenservice kan worden doorgevoerd. Het zou mooi zijn als het eindelijk eens online via de site zou kunnen.

Reageer