beantwoord

foutmelding aanvragen bijabonnement dalvrij

• 4 januari 2015
  • 1 reactie
  • 197 Bekeken

Ik wil graag overstappen van een dalvoordeel naar een bijabonnement dalvrij. Helaas krijgen we bij aanvragen de foutmelding: "U kunt het product niet combineren met andere producten op uw ov-chipkaart." (hetzelfde probleem als https://forum.ns.nl/abonnementen-2/aanvragen-dal-vrij-voor-partner-6143)

Hoe kan de overstap toch geregeld worden?
icon

Beste antwoord door Leny NS 5 januari 2015, 10:50

Mvdsteen, welkom op het forum. Dan moet het Dal Voordeel abonnement eerst beëindigd worden. En daarna kan de hoofdabonnementhouder via MijnNS een bijabonnement voor je aanvragen. Je mag je NAW-gegevens + OV-chipkaartnummer wel via een privébericht naar me toesturen. Dan kan ik het Dal Voordeel abonnement voor je beëindigen. Je stuurt een privébericht door op 'naam moderator' te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'abonnementen'. Groet, Leny
Bekijk origineel

1 reactie

Badge
Mvdsteen, welkom op het forum. Dan moet het Dal Voordeel abonnement eerst beëindigd worden. En daarna kan de hoofdabonnementhouder via MijnNS een bijabonnement voor je aanvragen. Je mag je NAW-gegevens + OV-chipkaartnummer wel via een privébericht naar me toesturen. Dan kan ik het Dal Voordeel abonnement voor je beëindigen. Je stuurt een privébericht door op 'naam moderator' te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'abonnementen'. Groet, Leny

Reageer