beantwoord

Foutmelding bestellen Dal Voordeel

Hallo,

Ik wil een abonnement Dal Voordeel afsluiten. Helaas krijg ik telkens de melding bad gateway.
Zijn er meerder mensen die hier last van hebben?

Groet,

Jolanda
icon

Beste antwoord door Emma NS 9 mei 2019, 15:05

Beste Jolanda Stegeman, welkom bij onze Community!

Het eerste wat in mij opkomt is dat je het abonnement mogelijk in Safari probeert te bestellen. Is dit misschien het geval? Meestal is dan de oplossing het gewoon even opnieuw te proberen in Google Chrome. Zou je dit willen doen? 🙂

Bekijk origineel

6 reacties

Beste Jolanda Stegeman, welkom bij onze Community!

Het eerste wat in mij opkomt is dat je het abonnement mogelijk in Safari probeert te bestellen. Is dit misschien het geval? Meestal is dan de oplossing het gewoon even opnieuw te proberen in Google Chrome. Zou je dit willen doen? 🙂
Hoi Emma,

Helaas is dit het probleem niet. Zowel in safari als in Chrome en internet Explorer werkt het niet. Ook via de computer geprobeerd. Geeft tekens dezelfde foutmelding.
Poeh, ik zou om eerlijk te zijn dan niet weten wat er precies aan de hand is. Wij ervaren momenteel geen storing op de site. Ook heb ik het bestelproces zelf even doorlopen op www.ns.nl/dalvoordeel. Dit ging zonder problemen. Wellicht helpt het om je Cache te legen. Hier kan je lezen hoe je dat doet. Vervolgens dien je je browser even opnieuw op te starten.
Hallo Denise,

Ook dit heb ik geprobeerd. Bij de stap foto uploaden gaat het mis. Ik kan wel de foto selecteren, maar als ik vervolgens op verder klik krijg ik de foutmelding. Een vriendin heeft het voor mij geprobeerd op haar laptop met een ander netwerk en krijgt dezelfde melding.

Groetjes
Hallo ,

Het probleem is opgelost. Het bestand van de foto was te groot. Bedankt voor het meedenken.
Groet
Bedankt voor je terugkoppeling Jolanda Stegeman!

Fijn dat het uiteindelijk is gelukt! Veel plezier met je Dal Voordeel abonnement. ☺

Reageer