beantwoord

Foutmelding bij Traject wijziging

  • 16 maart 2016
  • 2 reacties
  • 94 Bekeken

Beste mijnheer/mevrouw,

Ik wil mijn traject aanpassen, maar krijg steeds een foutmelding met "Fout op de Pagina".
Weten jullie at hier de oorzaak van is.

Alvast bedankt.

Gr. Tim
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 25 maart 2016, 18:49

Inmiddels is het traject van Tim per 21.05.2016 gewijzigd!
Bekijk origineel

2 reacties

Welkom op het NS serviceforum TimBlij.

Spijtig om te lezen dat het niet lukt via Mijn NS. Ik durf je helaas nog niet te zeggen wat hier de exacte reden van is. Wel kan je, om je traject te wijzigen, contact opnemen met onze Klantenservice. Dit gaat het snelst via het telefoonnummer 030 - 751 51 55, of via Twitter of Facebook. Je mag mij ook een priv├ębericht sturen door op mijn naam te klikken en 'stuur bericht'. Graag ontvang ik in dat geval je NAW-gegevens, kaartnummer, de gewenste wijziging en e-mailadres.
Inmiddels is het traject van Tim per 21.05.2016 gewijzigd!

Reageer