beantwoord

Foutmelding trajectwisselen - traject vrij

• 19 januari 2017
  • 9 reacties
  • 227 Bekeken

Beste,

Ik heb een traject vrij abbonement. Echter vanwege een nieuwe baan wil ik graag mijn traject wijzigen. Als ik mij inlog en op mijn abbonement klik, vervolgens wijzigen krijg ik een foutmelding. Deze foutmelding kreeg ik afgelopen week vaker dus het is mij nog niet gelukt het aan te passen. Kunnen jullie laten weten wanneer dit opgelost wordt?

Dank!

Laura
icon

Beste antwoord door LauraSt. 1 februari 2017, 09:02

Hoi LauraSt.,

Is het gelukt met je contract bij je werkgever? Zo ja, dan help ik je graag verder!

Hi Wouter,

ja het is gelukt. Ik heb net telefonisch contact gehad met de NS om mijn wijziging door te geven 🙂 bedankt in ieder geval voor de moeite!
Bekijk origineel

9 reacties

Welkom op het Serviceforum LauraSt.

Vervelend dat het niet lukt om je traject te wijzigen via Mijn NS. Ik kijk graag voor je na of ik je traject in het systeem kan wijzigen.

Wil je mij een privébericht sturen met daarin je naam, postcode, huisnummer, geboortedatum, OV-chipkaartnummer, gewenste wijzigingsdatum en gewenste traject? Dit kun je doen door op mijn naam en 'Stuur bericht' te klikken.
Ik werk niet elke dag op het forum, dus het kan zijn dat je aanstaande maandag pas een bericht terugkrijgt van me.
Hallo LauraSt.,

Ik heb nog geen privébericht van je ontvangen. Graag ontvang ik je bericht, zodat ik de wijziging kan doorzetten voor je.
Hallo LauraSt.,

Ik heb nog geen privébericht van je ontvangen. Graag ontvang ik je bericht, zodat ik de wijziging kan doorzetten voor je.

Beste Wouter,

Ik wacht nog op mijn defintief contract. Ik begreep dat het voor het einde van de maand om gezet moet worden wil ik per 1 maart op een ander traject reizen, klopt dit? Ik verwacht deze week mijn contract dus dan neem ik contact met je op.

gr. Laura
Reputatie 6
Badge +1

Ik begreep dat het voor het einde van de maand om gezet moet worden wil ik per 1 maart op een ander traject reizen, klopt dit? Ik verwacht deze week mijn contract dus dan neem ik contact met je op.
gr. Laura

Dat is wel een veilig marge, maar niet helemaal waar. Een wijziging moet u minimaal 14 dagen voor de maandelijkse vervaldatum doorgeven. Als uw maandelijkse verlengdatum dus de eerste van de maand is, dan zou u de wijziging uiterlijk 14 februari moeten doorgeven. Maar hoe eerder hoe beter natuurlijk.
Reputatie 7
LauraSt., stuur ons vooral een bericht, deze mag je richten aan Wouter.

Wat Keuzereiziger aangeeft klopt, maar gezien wij jouw gegevens hier niet bij de hand hebben, kunnen we hier geen definitieve uitspraken over doen op het moment.
Hoi LauraSt.,

Is het gelukt met je contract bij je werkgever? Zo ja, dan help ik je graag verder!
Hoi LauraSt.,

Hi Wouter,

ja het is gelukt. Ik heb net telefonisch contact gehad met de NS om mijn wijziging door te geven 🙂 bedankt in ieder geval voor de moeite!
Beste Wouter,

Bij mij het zelfde probleem. Ik probeer al meerdere keren mijn traject aan te passen. Helaas telkens de foutmelding zoals hierboven in een bijlage van een bericht van LauraSt is weergegeven.
Aan wie kan ik een privébericht sturen om dit probleem op te lossen. Ook aan jou?

groet Bart
Reputatie 7
Dat is helemaal goed, op dit moment heb ik dienst bartmulder, dus je mag mij hier ook een privébericht over sturen.

Reageer