beantwoord

Foutmelding uitbreiding naar traject vrij

• 11 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 76 Bekeken

Hoi!

Ik wil graag een trajectvrij abonnement op mijn OV zetten tussen Nijmegen en Arnhem, maar dit lukt helaas niet :(

Gisteravond heb ik het geprobeerd en kreeg ik telkens na het invoeren van de ingangsdatum (verschillende data geprobeerd) de melding dat dit product niet zou kunnen met de producten die al op mijn kaart staan. Maar volgens mij zou het wel moeten lukken want ik heb met de producten die ik nu heb al eerder een trajectvrij abonnement gehad tussen Utrecht en Arnhem.
De producten die ik erop heb staan zijn: reizen op saldo, dalvoordeel, OV-fiets en stallen op rekening.

Nu heb ik het vandaag opnieuw geprobeerd omdat ik me bedacht dat ik misschien het dalvoordeel abonnement moet uitbreiden i.p.v. er een nieuw abonnement bijnemen, maar nu kom ik niet verder dan de pagina waarbij je instellingen kiest voor het nieuwe abonnement (klikken op 'verder' ververst alleen de pagina).

Kan iemand me hierbij helpen?
icon

Beste antwoord door Erryt NS 11 oktober 2017, 12:32

Hallo LianneTV en welkom op het NS Serviceforum,

Ik heb het vermoeden dat je in het verleden het Dal Voordeel abonnement hebt gecombineerd met een Traject Vrij maandabonnement. Dat is namelijk wel mogelijk. Het combineren van het Dal Voordeel abonnement met een Traject Vrij jaarabonnement is niet mogelijk. Ik wil je het advies geven om contact op te nemen met onze klantenservice om samen tot een oplossing te komen. ook wil ik als advies meegeven dat je je huidige Dal Voordeel abonnement kan wijzigen in een Traject Vrij jaarabonnement. Zodoende neem je de afgenomen maanden van het Dal Voordeel abonnement mee en kan je na het eerste contractjaar van het Dal Voordeel abonnement het Traject Vrij abonnement maandelijks beëindigen.

Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt je daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.

Zou je ons laten weten of het is gelukt?
Bekijk origineel

3 reacties

Ik heb het vermoeden dat je in het verleden het Dal Voordeel abonnement hebt gecombineerd met een Traject Vrij maandabonnement. Dat is namelijk wel mogelijk. Het combineren van het Dal Voordeel abonnement met een Traject Vrij jaarabonnement is niet mogelijk. Ik wil je het advies geven om contact op te nemen met onze klantenservice om samen tot een oplossing te komen. ook wil ik als advies meegeven dat je je huidige Dal Voordeel abonnement kan wijzigen in een Traject Vrij jaarabonnement. Zodoende neem je de afgenomen maanden van het Dal Voordeel abonnement mee en kan je na het eerste contractjaar van het Dal Voordeel abonnement het Traject Vrij abonnement maandelijks beëindigen.

Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt je daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.

Dank je wel voor je snelle reactie!

Ik heb zojuist met de klantenservice gebeld en het abonnement is omgezet.

Wat goed! Bedankt voor de terugkoppeling Lianne.

Reageer