beantwoord

gaatje in ov

• 2 maart 2017
  • 4 reacties
  • 245 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
ik ben in totaal nu al drie keer mijn ov met studentenproduct kwijtgeraakt en heb toch noodgedwongen moeten reizen. in kort, ik heb heel veel geld uit moeten geven dankzij mijn verwonderenswaardelijke vaardigheid om constant mijn spullen te verliezen.
dus mijn vraag:

is het mogelijk om mijn chipkaart te perforeren om hem vervolgens ergens aan vast te maken?
icon

Beste antwoord door Gert-Jan G 2 maart 2017, 13:01

Ja, dat kan,
Maar dan heeft u wel een zeer grote kans dat u de antenne beschadigd of dat het gat uitscheurt waardoor de pas onbruikbaar is. Je kunt hem dan beter in een pashouder doen en hem daarmee aan een sleutelhanger, lanyard of rollerclip bevestigen.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge
Ja, dat kan,
Maar dan heeft u wel een zeer grote kans dat u de antenne beschadigd of dat het gat uitscheurt waardoor de pas onbruikbaar is. Je kunt hem dan beter in een pashouder doen en hem daarmee aan een sleutelhanger, lanyard of rollerclip bevestigen.
Reputatie 7
Badge +3
http://www.ovshop.nl/ov-chipkaart-accessoires/ov-draagkoorden/
Reputatie 7
Nee het kan niet. Er is geen enkele plek waar je hem goed kunt perforeren zonder dat hij kapot gaat. Het mag voor zover ik weet ook niet.
Met een _beetje_ creativiteit zou het best te realiseren zijn, maar je krijgt er wel gedoe mee. De enige 'nette' oplossing is het linkje van mrfreeze.

Reageer