beantwoord

Geannuleerde bestelling voor exstudent-abonnement verder betalen kan niet?

• 5 juli 2016
  • 1 reactie
  • 85 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik heb op 4 juli 2016 een bestelling gedaan voor de 40% (dal voordeel) kortingactie voor ex-studenten. Door omstandigheden moest ik mijn betaling annuleren en stond er op de pagina die volgde dat ik de volgende dag (5/7/16, 6.00 uur) mijn actiecode opnieuw kon invoeren.
De volgende dag heb ik mijn actiecode opnieuw ingevoerd, maar dat ging niet meer aangezien hij al gebruikt was. Ik kreeg in plaats daarvan een account bij de NS waar ik mijn bestellingen kon inzien. Nu kan ik mijn bestelling zien, maar niet verder afhandelen?

Ik wil mijn betaling verder afhandelen zodat ik van mijn abonnement kan genieten.
icon

Beste antwoord door Tochjo 5 juli 2016, 14:23

U kunt het beste even direct contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen zo'n bestelling uit het systeem verwijderen, waarna u opnieuw de bestelling kunt plaatsen en kunt betalen.

Direct contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
U kunt het beste even direct contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen zo'n bestelling uit het systeem verwijderen, waarna u opnieuw de bestelling kunt plaatsen en kunt betalen.

Direct contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reageer