beantwoord

Geblokkeerde kaart

• 3 maart 2019
  • 2 reacties
  • 78 Bekeken

Ik ben mijn ov chipkaart verloren en heb hem geblokeerd. Alleen stond daar een daluren voordeel abonnement op. Hoe krijg ik deze weer op een nieuwe kaart aangezien ik daar gewoon betaald voor heb
icon

Beste antwoord door Tochjo 3 maart 2019, 08:09

U moet een vervangende kaart aanvragen. Dat kost 11 euro en uw abonnement zal op die kaart gezet worden. Het duurt minimaal drie werkdagen voordat u uw vervangende kaart ontvangt.

Wilt u reizen voordat u uw vervangende kaart hebt ontvangen? Dan kunt u tijdelijk reisrecht op een andere OV-chipkaart zetten. Dat mag ook een anonieme OV-chipkaart zijn die onder andere te koop is bij de kaartautomaat.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
U moet een vervangende kaart aanvragen. Dat kost 11 euro en uw abonnement zal op die kaart gezet worden. Het duurt minimaal drie werkdagen voordat u uw vervangende kaart ontvangt.

Wilt u reizen voordat u uw vervangende kaart hebt ontvangen? Dan kunt u tijdelijk reisrecht op een andere OV-chipkaart zetten. Dat mag ook een anonieme OV-chipkaart zijn die onder andere te koop is bij de kaartautomaat.
Welkom bij onze NS Community, Mandydekkerr!

Balen dat je je OV-chipkaart kwijtgeraakt bent. Je had inderdaad beter een vervangende OV-chipkaart kunnen aanvragen. Op deze manier wordt je oude OV-chipkaart geblokkeerd en wordt er z.s.m. een nieuwe vervangende OV-chipkaart naar je toegestuurd. Omdat je oude OV-chipkaart nu al geblokkeerd is, kun je op dit moment het beste een persoonlijke OV-chipkaart bestellen. Als je deze binnen hebt kun je contact opnemen met onze klantenservice zodat we je abonnement op deze OV-chipkaart kunnen zetten. Telefonisch (030 751 51 55), via Facebook en Twitter zijn we 24/7 bereikbaar.

In de tussentijd kun je inderdaad gebruikmaken van Tijdelijk Reisrecht, zoals Tochjo al aangaf.

Reageer