beantwoord

geen acceptmail ontvangen

• 24 februari 2015
  • 8 reacties
  • 293 Bekeken

Ivm geweigerde incasso op 13-02 zou ik n acceptmail ontvangen en en acceptgiro per post

Ik heb nu al drie keer gebeld nog steeds niks per mail of post gekregen

Hoelang duurt zoiets voor je bericht krijgt
icon

Beste antwoord door Janou NS 25 februari 2015, 13:47

Hallo henk wilmink! Ik snap dat je graag wilt weten waar deze acceptgiro dan blijft. Je kan dan het beste het bedrag eventueel zelf overmaken. Maar dit zou je binnen 14 werkdagen alsnog via de mail of post binnen moeten krijgen. Mocht je dit zelf willen overmaken wil ik je adviseren om een privébericht te sturen en dan help ik jou daar graag verder. Je kan mij een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens "stuur bericht". Ik heb je topic verplaatst naar "Abonnementen".
Bekijk origineel

8 reacties

Hallo henk wilmink! Ik snap dat je graag wilt weten waar deze acceptgiro dan blijft. Je kan dan het beste het bedrag eventueel zelf overmaken. Maar dit zou je binnen 14 werkdagen alsnog via de mail of post binnen moeten krijgen. Mocht je dit zelf willen overmaken wil ik je adviseren om een privébericht te sturen en dan help ik jou daar graag verder. Je kan mij een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens "stuur bericht". Ik heb je topic verplaatst naar "Abonnementen".
Je zou ook na kunnen vragen waar deze acceptmail naar toe is gestuurd, want in de praktijk blijkt het vaker fout te gaan.
Misschien ook handig om bij het advies om te betalen even te vermelden naar welk rekeningnummer en onder vermelding van welk factuurnummer.

Maarja dat weet TS pas als hij de acceptgiro krijgt.
Het is wel raar dat en de email en de brief blijkbaar niet aankomen, dan gaat er wat verkeerd bij NS.

En als je het zelf overmaakt is het ook een risico aangezien dit een geautomatiseerd proces is (citaat andere NS moderator). En je weet inderdaad het factuurnummer niet....
Het is wel raar dat en de email en de brief blijkbaar niet aankomen, dan gaat er wat verkeerd bij NS.

En als je het zelf overmaakt is het ook een risico aangezien dit een geautomatiseerd proces is (citaat andere NS moderator). En je weet inderdaad het factuurnummer niet....
Jammer dat Janou hier niet verder op ingaat...
Als zowel acceptmails en acceptgiro's niet worden verzonden is er inderdaad iets misgegaan. Janou heeft de gegevens opgevraagd om na te kunnen kijken wat er precies is foutgegaan. Zij kan dan ook het betalingskenmerk achterhalen waarmee het bedrag handmatig kan worden overgemaakt. Mocht het betalingskenmerk niet bekend zijn, dan kan dit onder vermelding van het klantnummer. Ik heb er alle vertrouwen in dat Janou en Henk samen tot een passende oplossing komen.
Het is opgelost bedank all

Reageer