beantwoord

Geen afschrijving jaartrajectkaart in december

• 13 januari 2015
  • 3 reacties
  • 169 Bekeken

ik heb een jaartrajectkaart Almelo de Riet - Deventer (oude stijl tot 6/5/15), ik betaal deze in 10 termijnen. De laatste termijnen die ik moet betalen zijn januari en februari. Ik betaal per automatische incasso. Nu blijkt dat ik sinds december niet meer betaald heb. Om later niet voor een vervelende verrassing komen te staan deze vraag. Gaat er iets mis met afschrijvingen, is dit een algemeen probleem?
icon

Beste antwoord door Thijs NS 13 januari 2015, 15:43

Ik kijk graag even na of er misschien iets misgaat. Kun je hiervoor je NAW-gegevens sturen aan mij in een privébericht? Je kunt mij een privébericht sturen door op mijn gebruikersnaam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.
Bekijk origineel

3 reacties

Dat gaat in ieder geval niet zoals het hoort. Heb je ook geen bericht van ons gekregen, met bijvoorbeeld een acceptgiro omdat de incasso niet lukte?
Dat gaat in ieder geval niet zoals het hoort. Heb je ook geen bericht van ons gekregen, met bijvoorbeeld een acceptgiro omdat de incasso niet lukte? Nee niets ontvangen, niet dat ik heel graag wil betalen, maar er gaat blijkbaar iets mis. Ook geen saldo problemen o.i.d. Dus er gaat iets aan jullie kant mis. Ik zie de acceptgiro of alsnog automatische afschrijving wel tegemoet.
Ik kijk graag even na of er misschien iets misgaat. Kun je hiervoor je NAW-gegevens sturen aan mij in een privébericht? Je kunt mij een privébericht sturen door op mijn gebruikersnaam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.

Reageer