beantwoord

Geen bericht na eerste betaalherinnering

  • 29 January 2024
  • 2 reacties
  • 62 Bekeken

Goedemiddag,

Eerder in januari heb ik een eerste betaalherinnering gehad voor het betalen van de factuur. De betaling heb ik helaas niet voor die tijd kunnen voldoen. Nu heb ik alleen bijna 2 weken later nog steeds geen nieuwe betaalherinnering gehad? Bij de klantenservice werd eerder aangegeven dat die er nog aan zou komen, maar vind het wel heel lang duren en wil de factuur graag voldoen.

icon

Beste antwoord door mrfreeze 29 January 2024, 16:41

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Niamh91,

In de eerste herinnering staan ook instructies om het bedrag handmatig over te maken.

Als het goed is, bevat de e-mail een tekst als onderstaande:

Wij raden u aan te betalen middels bovenstaande link. Hiermee voorkomt u fouten. U kunt het bedrag echter ook overmaken op rekeningnummer (IBAN) NL40ABNA0537879099 ten name van NS Groep inzake NS Reizigers te Utrecht onder vermelding van omschrijving xxxxxxxxx.

Badge +3

De tweede betaalherinngering (na de e-accept die een week geldig is) komt per post en dan heb je 14 dagen de tijd.

Er volgt er nog een laatste herinnering per e-mail die je nog enkele dagen de tijd geeft, maar daarin staat dezelfde handmatige overboeking die je nu al kunt doen.

Reageer