beantwoord

Geen bestelling wel betaald

  • 9 mei 2016
  • 1 reactie
  • 75 Bekeken

Hallo, vanmorgen een traject vrij abbonement gekocht. Geld is wel al afgeschreven maar heb geen email gekregen en product is niet op de halen. Service balie kan op zowel mijn kaartnummer als naam of adres geen bestelling terug vinden. Heb wel al betaald.
icon

Beste antwoord door Miriam NS 9 mei 2016, 12:21

Hallo Alexcomes, welkom op het Serviceforum.

Vervelend dat je bestelling niet klaar staat om op te halen. We hebben te maken met een storing waardoor de bestellingen wat later klaar komen te staan. Als je hierdoor vandaag extra kosten hebt gemaakt kun je even contact opnemen met onze klantenservice. Dat kan telefonisch via 030 751 51 55, social media of chat. Excuses voor het ongemak!
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Alexcomes, welkom op het Serviceforum.

Vervelend dat je bestelling niet klaar staat om op te halen. We hebben te maken met een storing waardoor de bestellingen wat later klaar komen te staan. Als je hierdoor vandaag extra kosten hebt gemaakt kun je even contact opnemen met onze klantenservice. Dat kan telefonisch via 030 751 51 55, social media of chat. Excuses voor het ongemak!

Reageer