beantwoord

Geen bevestiging ontvangen

• 25 oktober 2015
  • 1 reactie
  • 96 Bekeken

Ik heb ongeveer een uur geleden maand vrij gekocht maar ik heb nog steeds geen bevestiging ontvangen. Mijn mail was al ingevuld nadat ik mijn chipkaart nummer had ingevoerd. Daarnaast heb ik ook een account aangemaakt voor mijn NS en daar heb ik ook geen activeringsmail voor ontvangen. Is er iets mis gegaan?
icon

Beste antwoord door JanH NS 26 oktober 2015, 09:23

Hallo mrtt92, welkom op het NS serviceforum. We hebben afgelopen zondag te maken gehad met een storing in onder andere onze webshop. Je abonnement zou vanochtend wel voor je klaar moeten staan bij de automaat, is het gelukt om deze te activeren? Mocht dit niet het geval zijn, kan je mij altijd even een privébericht sturen of contact opnemen met de klantenservice via 030-7515155 of Twitter. We kunnen je dan helpen de extra reiskosten terug te krijgen, je kan ons 24/7 bereiken.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo mrtt92, welkom op het NS serviceforum. We hebben afgelopen zondag te maken gehad met een storing in onder andere onze webshop. Je abonnement zou vanochtend wel voor je klaar moeten staan bij de automaat, is het gelukt om deze te activeren? Mocht dit niet het geval zijn, kan je mij altijd even een privébericht sturen of contact opnemen met de klantenservice via 030-7515155 of Twitter. We kunnen je dan helpen de extra reiskosten terug te krijgen, je kan ons 24/7 bereiken.

Reageer