beantwoord

Geen bevestigingsmail wijziging abonnement

• 4 May 2016
  • 1 reactie
  • 54 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik heb rond begin april mijn Traject Vrij abonnement gewijzigd in verband met een verhuizing, wat in zou gaan vanaf begin mei. Wat ik heb gelezen is dat men normaliter een bevestigingsmail krijgt zodra het product kan worden opgehaald. Echter heb ik nooit een bevestigingsmail ontvangen en ben ik door de drukte van de verhuizing vergeten dat ik nog het product moest ophalen. Wat kan ik nu doen? Door de verhuizing maak ik helemaal geen gebruik van het traject die nu op mijn abonnement staat.
icon

Beste antwoord door Janou NS 4 May 2016, 14:58

Bekijk origineel

1 reactie

Ik heb rond begin april mijn Traject Vrij abonnement gewijzigd in verband met een verhuizing, wat in zou gaan vanaf begin mei. Wat ik heb gelezen is dat men normaliter een bevestigingsmail krijgt zodra het product kan worden opgehaald. Echter heb ik nooit een bevestigingsmail ontvangen en ben ik door de drukte van de verhuizing vergeten dat ik nog het product moest ophalen. Wat kan ik nu doen? Door de verhuizing maak ik helemaal geen gebruik van het traject die nu op mijn abonnement staat.

Hallo MC87 en welkom op het forum. Tijdens een verhuizing kan je dit natuurlijk helemaal vergeten. Maar om dit in orde te maken kan je het beste gelijk bellen met onze telefonische klantenservice. Mijn collega's kunnen jou met de kwestie helpen en het in orde maken. Je kan ze 24/7 bereiken op: 030 751 51 55. Succes!

Reageer