Geen coupons

  • 20 November 2022
  • 6 reacties
  • 153 Bekeken

Hoe kan het dat jullie iets toezeggen en vervolgens jullie woord niet nakomen??? Ik heb een abonnement afgesloten en mij is toegezegd dat ik coupons zou krijgen en nu krijg ik deze niet??? Echt belachelijk terwijl ik net een abonnement heb afgesloten.. Willen jullie dan dat ik zwart ga rijden? 


6 reacties

Reputatie 7
Badge

Om wat voor aanbieding gaat dit precies?

Reputatie 7
Badge +3

Vanaf wanneer is het abonnement geldig? heb je coupons aangeboden gekregen omdat kaart niet op tijd binnen is? Is jouw abonnement al ingegaan dan kun je de kaartjes declareren.

Vanaf wanneer is het abonnement geldig? heb je coupons aangeboden gekregen omdat kaart niet op tijd binnen is? Is jouw abonnement al ingegaan dan kun je de kaartjes declareren.

vanaf de 27e van deze maand. Ja ik heb telefonisch contact gehad en toen werd mij vertelt dat ik een abonnement kon afsluiten en dan later terugbellen om in aanmerking te komen voor de reiscoupons.

toen ik terug belde om dit te regelen werd mij vertelt dat ik de verkeerde informatie heb gekregen en dat dit niet klopt. Nu kan ik dus een week reizen op mijn eigen kosten. Bedankt NS

Reputatie 7
Badge +3

Als het abonnement pas op de 27e ingaat, heb je ook pas vanaf die datum recht op korting uiteraard, want je betaalt dan ook pas vanaf de 27e voor het abonnement. Als de kaart de 27e nog niet binnen is, dan kun je inderdaad contact opnemen met de klanteNService om toch vast met korting te kunnen reizen. Ik heb het gesprek natuurlijk niet gehoord, maar wellicht zit daar de miscommunicatie.

vanaf de 27e van deze maand. Ja ik heb telefonisch contact gehad en toen werd mij vertelt dat ik een abonnement kon afsluiten en dan later terugbellen om in aanmerking te komen voor de reiscoupons.

toen ik terug belde om dit te regelen werd mij vertelt dat ik de verkeerde informatie heb gekregen en dat dit niet klopt. Nu kan ik dus een week reizen op mijn eigen kosten. Bedankt NS

Ik vrees zo te horen dat er twee dingen door elkaar zijn gehaald.

Als je een abonnement met OV-chipkaart hebt besteld maar je hebt je kaart op de startdatum van het abonnement nog niet ontvangen dan kun je compensatie aanvragen voor de extra kosten vanaf de startdatum. Immers je betaalt dan de eerste paar dagen wel voor je abonnement terwijl je het nog niet kan gebruiken.

Wat niet kan is compensatie vragen voor dagen die vooraf gaan aan de startdatum. Want die dagen betaal je nog niet voor je abonnement.

Reputatie 7
Badge +3

Als jouw abonnement 27 november a.s. ingaat, vallen alle reizen daarvoor niet binnen dat abonnement en heb je geen recht op coupons ter compensatie. Er valt dan niets te compenseren, want er is geen abonnement. Wanneer de kaart met abonnement pas na ingangsdatum arriveert, kun je compensatie voor de gemiste korting krijgen in de vorm van coupons.

Reageer