beantwoord

Geen facturen bij mijn facturen in mijn ns trajectvrij abonnement

• 9 juli 2015
  • 4 reacties
  • 172 Bekeken

Ik heb sinds ik een traject vrij abonnement heb geen facturen kunnen inzien in Mijn NS. Ik heb allerlei verschillende periodes geprobeerd, maar er zijn geen facturen in te zien. Ik heb de facturen toch nodig voor mijn werkgever. De juiste nskaart heb ik gekoppeld aan MijnNS-account. Ik zie wel reisgegevens maar niet de maandfacturen.
Via email met NS ben ik nog niet verder gekomen om dit opgelost te krijgen, dus hopelijk via dit forum.
Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 10 juli 2015, 18:49

In principe zouden de facturen gewoon beschikbaar moeten zijn, zowel die van het abonnement (basisprijs) als de reizen buiten het afgekochte traject. Mogelijk kan het zijn dat je de contractant niet bent? Díe kan dit namelijk alleen inzien. Ik wil dit graag voor je uitzoeken Nancy. Stuur mij een privébericht met NAW-gegevens en OV-chipkaartnummer.
Bekijk origineel

4 reacties

In principe zouden de facturen gewoon beschikbaar moeten zijn, zowel die van het abonnement (basisprijs) als de reizen buiten het afgekochte traject. Mogelijk kan het zijn dat je de contractant niet bent? Díe kan dit namelijk alleen inzien. Ik wil dit graag voor je uitzoeken Nancy. Stuur mij een privébericht met NAW-gegevens en OV-chipkaartnummer.
Ik heb je n privébericht gestuurd. Alvast bedankt voor het uitzoeken.
issue is opgelost, u kunt dit afsluiten
Bedankt voor je terugkoppeling Nancy. We sluiten het hiermee af.

Reageer