beantwoord

Geen gebruik maken van doorlopend abonnement

• 11 maart 2018
  • 2 reacties
  • 109 Bekeken

Ik krijg een mail van NS dat mijn abonnement doorloopt. Ik maak helaas geen gebruik meer van abonnement (zwangerschap en 2 wk geleden bevallen en in de toekomst met auto naar m'n werk). Hoe kan ik hier van af zien? Ik wil er geen 50 euro voor betalen.
icon

Beste antwoord door Thom 11 maart 2018, 22:11

Normaal moet u twee weken voor het einde van het eerste jaar opzeggen. Neem daarvoor contact op met Klantenservice, er is geen andere manier. Als u net te laat bent, krijgt u uw vijftig euro terug, min per maand €4,17.

030 7515155, ze zijn er dag en nacht. Nu dus ook. Via Twitter: @ns_online.

U krijgt normaal zes weken voor de vervaldatum bericht. Als het deze mail is, bent u nog op tijd om op te zeggen.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Normaal moet u twee weken voor het einde van het eerste jaar opzeggen. Neem daarvoor contact op met Klantenservice, er is geen andere manier. Als u net te laat bent, krijgt u uw vijftig euro terug, min per maand €4,17.

030 7515155, ze zijn er dag en nacht. Nu dus ook. Via Twitter: @ns_online.

U krijgt normaal zes weken voor de vervaldatum bericht. Als het deze mail is, bent u nog op tijd om op te zeggen.
Goedemorgen Maayke2309. Welkom op het Serviceforum.

Allereerst nog gefeliciteerd met de geboorte van je kindje :)

Met betrekking tot het opzeggen van je abonnement kan je het beste even contact opnemen met onze Klantenservice via Facebook, Twitter, Live Chat of telefonisch via 030-7515155 (loaal tarief). Laat je weten of het gelukt is? 🙂

Reageer