beantwoord

geen keuzedagen kunnen inzien

  • 16 February 2023
  • 24 reacties
  • 559 Bekeken

Is er een storing in mijn ns, kan mijn keuzedagen al een paar dagen niet inzien.

icon

Beste antwoord door Lorena NS 16 February 2023, 13:13

Bekijk origineel

24 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Je bent niet de 1e met deze klacht in de afgelopen week. En ook niet de enige. N.a.v. jouw post ben ik gaan kijken in mijnNS en ik heb eens geen enkele abonnement meer. Alleen stallen op rekening en OV-fiets. Mijn dal voordeel en keuzedagen zijn verdwenen. Paar dagen geleden bij de 1e klacht hierover stonden mijn abonnementen er nog wel.

Reputatie 6
Badge +2

Ik heb het direct even nagevraagd, maar er is nog geen storing van bekend. Zou één van jullie een print screen willen maken van de pagina ‘mijn producten’ en sturen? Dan kan dit aangemeld en opgelost worden. 

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb het direct even nagevraagd, maar er is nog geen storing van bekend. Zou één van jullie een print screen willen maken van de pagina ‘mijn producten’ en sturen? Dan kan dit aangemeld en opgelost worden. 

Naa jou persoonlijk? Ik ga niet mijn kaartnummers openbaar zetten. Ik heb printscreen wel al via dm Twitter gestuurd naar ns_online met verdere gegevens.

Reputatie 6
Badge +2

Ah, super! Daar heb ik de foto even weggepikt. De melding over deze storing is doorgezet en wordt zo snel mogelijk opgelost! Ik zal nog even laten weten wanneer dit is verholpen.

Reputatie 7
Badge +3

Net naar station gelopen, ik heb ook geen keuzedagenabonnementen meer op mijn kaarten staan. Kan nog wel een klaarstaande keuzedag ophalen. Maar mijn abonnementen zijn weg. Dal voordeel staat wel op de kaarten, maar in MijnNS niet als product. Ik ga niet akkoord met aanpassing van mijn abonnementen naar voorwaarden vanaf december 2022. Ik wil gewoon elke 2 maanden een keuzedag die 1 jaar geldig is.

Foto's in DM Twitter.

Reputatie 6
Badge +2

Na het onderzoeken van deze meldingen, is de conclusie gekomen dat het niet om een storing gaat omdat andere reizigers wel abonnementen en Keuzedagen kunnen inzien. Wanneer je dit zelf niet kan inzien, kun je contact opnemen met onze klantenservice om jouw Mijn NS-account na te laten kijken en mocht daarin niets te zien zijn, kan er een melding doorgestuurd worden naar de IT-afdeling. 

@MoDe Wanneer je ook jouw Mijn NS-account na laten kijken, kijken kun je jouw klacht over de voorwaarden ook vermelden. Dit zal dan uiteraard ook doorgezet worden. Ik vrees alleen dat de voorwaarden van deze ‘nieuwe’ Keuzedagen niet gewijzigd meer zullen worden.

Reputatie 7

Ik heb volgens mijn produken alleen nog reizen op saldo mijn dalvrij op saldo is niet zichtbaar en ook geschiedenis is weg.

Wat is er toch met NS aan de hand en wat een geknoei en oplossen ho maar daar moet je voor naar de klantenservice en afwachten. Terwijl de fouten duidelijk bij NS liggen en niet bij de klant

Op deze manier word het een drama klant bij NS te zijn en van het management hoort men niets en laat men het aan de moderatoren over die ook niets anders kunnen dan doorzetten wat uiteindelijk ook tot niets leidt.

 

En nu is het geen storing want andere kunnen het wel zien nou ik net als mode niet en eerlijk gezegd voel ik ook geen behoefte om contact op te nemen ik kan mijn tijd anders gebruiken.

Reputatie 7
Badge +3

Na het onderzoeken van deze meldingen, is de conclusie gekomen dat het niet om een storing gaat omdat andere reizigers wel abonnementen en Keuzedagen kunnen inzien. Wanneer je dit zelf niet kan inzien, kun je contact opnemen met onze klantenservice om jouw Mijn NS-account na te laten kijken en mocht daarin niets te zien zijn, kan er een melding doorgestuurd worden naar de IT-afdeling. 

@MoDe Wanneer je ook jouw Mijn NS-account na laten kijken, kijken kun je jouw klacht over de voorwaarden ook vermelden. Dit zal dan uiteraard ook doorgezet worden. Ik vrees alleen dat de voorwaarden van deze ‘nieuwe’ Keuzedagen niet gewijzigd meer zullen worden.

Ik heb niets met mijn account gedaan en niets opgezegd. Mijn abonnementen zijn voor december 2022 afgesloten. Als NS een fout maakt, moet ik daar niet de dupe van worden. Ik heb vanmorgen al contact opgenomen met de klantenservice, maar dat zal wel weer dagen duren voordat ik iets hoor. Op mijn schriftelijke klacht eind december 2022 mbt het niet ontvangen van bepaalde mails heb ik nog niet eens een ontvangstbevestiging gehad. Ik wacht al bijna 2,5 jaar op ict. 

Krijg net wel uit het niets een mail met link naar nieuw account???? Ik heb niets aangevraagd.

 

 

Bij mij hetzelfde: alleen nog reizen op saldo, alle keuzedagen verdwenen, reishistorie weg. Ik heb niets gewijzigd of anderszins gedaan op mijn site, het is wel degelijk een probleem aan de kant van NS. Ik heb zojuist gebeld met de klantenservice. Daar werd mij verteld dat het probleem bekend is. Het keuzedagenabonnement staat niet meer vermeld, maar is nog wel actief en er wordt achter de schermen gewerkt om alles weer zichtbaar te maken in mijn ns. Intussen zou ik gewoon keuzedagen moeten kunnen gebruiken.  

Het lijkt incidenteel aangezien er geen vragen of klachten over binnenkomen. Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice om dit uit te laten zoeken, maar van een storing lijkt geen sprake.

Er komen wel vragen over binnen volgens degene die ik aan de telefoon had. Ook ik heb erover gebeld met een vraag.

Reputatie 7
Badge +3

Het lijkt incidenteel aangezien er geen vragen of klachten over binnenkomen. Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice om dit uit te laten zoeken, maar van een storing lijkt geen sprake.

Hoe verklaar je dat er ook geen keuzedagenabonnementen op mijn pas stonden? Ik ben speciaal naar het station gegaan om daar de producten op mijn pas te checken.

Volgens klantenservice zijn die abonnementen wel degelijk nog actief, maar ik zie ze niet meer.

En wie kijkt dagelijks in mijnNS of de abonnementen er nog in staan? Ik normaal gesproken niet, maar vanwege dit topic ben ik gaan checken.

Bij jou gaat er van alles verkeerd. Ik heb 20 minuten geleden een PM gestuurd met de vraag of ik weer eens voor je op onderzoek mag uitgaan.

Op advies van de klantenservice (na in te loggen op mijn ns.nl) mijn geldige OV chipkaart verwijderd en opnieuw ingevoerd. Hierna nog steeds geen abonnement en keuzedagen informatie te verkrijgen / in te zien.

Heb je niet toevallig nog een verlopen OV-chipkaart in jouw account staan?

Ook ik kan al wekenlang mijn keuzedagen niet inzien. Ik krijg constant dezelfde storingsmelding met het advies “probeer het later nog eens”. 
Nou “later” komt nooit(?)

Dineke

Reputatie 7
Badge +3

Heb je niet toevallig nog een verlopen OV-chipkaart in jouw account staan?

Nou ik had in mijn account een verlopen kaart staan + 3 andere kaarten, waarbij op 2 kaarten abonnementen stonden. Net kon ik niet meer in mijn account, want ik moest mijn wachtwoord wijzigen volgens de melding. Dat kon volgens de mail die ik zou ontvangen. De mail ging over een nieuw account aanmaken, maar ik wilde alleen een nieuw wachtwoord, want dat moest volgens de melding bij inlog.

Weer geklikt op ‘wachtwoord wijzigen’ krijg ik weer diezelfde mail over nieuw account. Via die link dus nieuw wachtwoord ingevuld, heb ik ineens een nieuw account, waarbij ik mijn kaarten moet toevoegen. Maar ik wil geen nieuw account en zeker niet op het emailadres van mijn oude account.

Los die ict-problemen eens op!!!

Hoe kan ik dat nieuwe account verwijderen???

Badge +3

Valt nog mee dat je een nieuwe account kon maken op een e-mailadres dat al bekend is (of zou moeten zijn).

Maar goed, jij @MoDe bent ongeveer de grootste pechvogel hier, als het gaat om accounts en bijbehorende services.

Op Twitter overigens meer problemen, met name de NS app die je opnieuw laat inloggen en dan je kaartgegevens (welke naam je aan een kaart gegeven had en zo) totaal kwijt is.

Dit met name voor Apple gebruikers, bij Android al een tijdlang geen problemen meer mee gehad.

Reputatie 7
Badge +3

Valt nog mee dat je een nieuwe account kon maken op een e-mailadres dat al bekend is (of zou moeten zijn).

Maar goed, jij @MoDe bent ongeveer de grootste pechvogel hier, als het gaat om accounts en bijbehorende services.

Op Twitter overigens meer problemen, met name de NS app die je opnieuw laat inloggen en dan je kaartgegevens (welke naam je aan een kaart gegeven had en zo) totaal kwijt is.

Dit met name voor Apple gebruikers, bij Android al een tijdlang geen problemen meer mee gehad.

Dat was inderdaad vreemd dat ik met het emailadres wat al gebruikt wordt een nieuw account kon maken. In het verleden kon ik geen account voor een van mijn kinderen maken met het mailadres van mijn account en moest daarvoor een ander mailadres nemen. Als ik wil testen of mijn problemen met een nieuw account opgelost zouden kunnen worden, dan zou ik een ander email adres gebruiken. Ik kan nog kiezen uit ziggo, Gmail, hotmail, Yahoo als ik geen mailadres van eigen domein wil.

 

Reputatie 7
Badge +2

Ik krijg het idee dat het met alle saldo-abonnementen mis gaat momenteel. Net gekeken en zie in Mijn NS m'n WeekendVrij op saldo ook niet meer staan.

Ik reis op dit moment echter nog gewoon gratis en via de OV-chipkaart website zie ik het product ook nog als actief op m'n kaart staan.

Bij de kaartautomaat is het product in mijn geval nog wel zichtbaar.

Reputatie 7
Badge +3

Ik krijg het idee dat het met alle saldo-abonnementen mis gaat momenteel. Net gekeken en zie in Mijn NS m'n WeekendVrij op saldo ook niet meer staan.

Ik reis op dit moment echter nog gewoon gratis en via de OV-chipkaart website zie ik het product ook nog als actief op m'n kaart staan.

Bij de kaartautomaat is het product in mijn geval nog wel zichtbaar.

Meld jij het ook nog aan de klantenservice?

Ze willen gewoon iedereen naar flex 😉

 

Reputatie 7
Badge +2

Ik ben nooit zo van het melden van dingen waar ik geen last van heb.

Overigens lijkt het gewoon een algemene storing van het tonen van alles wat fysiek op de kaart staat, op de website doet de reishistorie het ook niet. (Maar in de app apart genoeg weer wel).

Badge +3

.

Ik kan nog steeds geen keuzedagen inzien. Dit is wel handig om te kunnen zien wanneer de vervaldata zijn. Als het om een storing gaat, dan is het zeer betreurenswaardig dat dit niet binnen een week opgelost kan worden door de NS. :((

Reageer