beantwoord

geen kids vrij te koppelen aan oude VDU kaart?

• 27 december 2017
  • 2 reacties
  • 80 Bekeken

Ik heb een voordeelurenkaart die nog onder de 'oude' voorwaarden valt. Nu probeer ik voor mijn zoontje, die onlangs 4 is geworden, het 'kids vrij' reisproduct te koppelen aan mijn ov chipkaart cq ns abonnement maar dit verzandt in een ellendige toestand.

Mijn vraag: Is het überhaupt wel mogelijk wat ik wil?

Zo ja, hoe?
Zo nee, welke alternatieven heb ik?

Bedankt, Dr Soul
icon

Beste antwoord door Tochjo 27 december 2017, 20:06

Het abonnement Kids Vrij moet op de persoonlijke OV-chipkaart geladen worden van het kind dat ermee gaat reizen. Het kind checkt met die OV-chipkaart zelf in en uit. Als het kind al een persoonlijke OV-chipkaart heeft, dan kunt u het nummer daarvan invullen bij het bestellen. Als dat nog niet het geval is, kunt u voor 7,50 euro een persoonlijke OV-chipkaart meebestellen. U moet dus niet het nummer van uw eigen OV-chipkaart invullen.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Het abonnement Kids Vrij moet op de persoonlijke OV-chipkaart geladen worden van het kind dat ermee gaat reizen. Het kind checkt met die OV-chipkaart zelf in en uit. Als het kind al een persoonlijke OV-chipkaart heeft, dan kunt u het nummer daarvan invullen bij het bestellen. Als dat nog niet het geval is, kunt u voor 7,50 euro een persoonlijke OV-chipkaart meebestellen. U moet dus niet het nummer van uw eigen OV-chipkaart invullen.
Klopt helemaal Tochjo; dank voor de heldere uitleg. Eigenlijk moet je je eigen abonnement helemaal vergeten. Koppelen aan het voordeelurenabonnement is niet nodig. Je kan met een nieuwe kaart het Kids Vrij abonnement bestellen. Aan de 7,50 euro voor de nieuwe kaart kan ik helaas weinig doen.

Reageer