beantwoord

Geen korting gekregen met meereizen.

• 3 juli 2018
  • 2 reacties
  • 262 Bekeken

Vandaag ben ik met mijn zoon naar Den Haag gereisd. Mijn zoon is student en heeft een gratis OV chipkaart. Als ik samen met hem reis zou ik 40% korting moeten krijgen. Zo hebben we mijn kaart ook opgeladen. Maar er bleek niet genoeg saldo op mijn kaart te staan. Dus moest ik er wat bijzetten. Blijkbaar is er daarna iets misgegaan en heb ik geen korting gekregen. Ik vind dit zonde en vervelend omdat wij speciaal gewacht hebben om na 18.30 te reizen. Is er een mogelijkheid die korting alsnog terug te krijgen?
icon

Beste antwoord door Nathan NS 3 juli 2018, 20:28

Hallo Martine van der linde en welkom bij onze community!

Ik heb de persoonlijke gegevens verwijderd uit je bericht omdat iedereen de gegevens kon lezen op het wereld wijde web (Dank je wel hlubbers) 😉
Zoals ik het in je verhaal lees, heb je geen Samenreiskorting op je OV-chipkaart geladen. Je kan het beste contact opnemen met onze klanteNService om te kijken of je eventueel je geld kan terugkrijgen. Die kan je telefonisch bereiken op 030 751 51 55, via een DM op Twitter of privébericht op Facebook.
Bekijk origineel

2 reacties

Graag kaartnummer en naam verwijdweren uit de vraag.
Reputatie 4
Hallo Martine van der linde en welkom bij onze community!

Ik heb de persoonlijke gegevens verwijderd uit je bericht omdat iedereen de gegevens kon lezen op het wereld wijde web (Dank je wel hlubbers) 😉
Zoals ik het in je verhaal lees, heb je geen Samenreiskorting op je OV-chipkaart geladen. Je kan het beste contact opnemen met onze klanteNService om te kijken of je eventueel je geld kan terugkrijgen. Die kan je telefonisch bereiken op 030 751 51 55, via een DM op Twitter of privébericht op Facebook.

Reageer