beantwoord

geen korting meer op Voordeelurenabonnement voor 2017/2018??

• 18 januari 2017
  • 11 reacties
  • 1990 Bekeken

Mijn abo loopt per 1 maart a.s. af en omdat ik niet zo heel veel meer reis i.v.m. slechte gezondheid wilde ik het niet meer automatisch laten verlengen omdat dit nu € 50 gaat kosten...
Wanneer komt er weer een actie zoals afgelopen jaar?
icon

Beste antwoord door Gert-Jan G 18 januari 2017, 13:41

Ns vertelt niet wanneer actieperiodes starten. Maar het is nu al jaren zo dat het Dalvoordeel-abonnement* 1 of 2 keer per jaar in de aanbieding is voor 29 euro wanneer je in de drie maanden daarvoor geen abonnement bezat. Er is net een actieperiode geweest dus het duurt waarschijnlijk wel weer een behoorlijke tijd voordat de actie weer voorbij komt.

*let op dat een Dalvoordeelabonnement (50 euro per jaar) hele andere voorwaarden heeft dan het Voordeelurenabonnement (ruim 62 euro en niet te koop, enkel te verlengen).
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 4
Badge
Ns vertelt niet wanneer actieperiodes starten. Maar het is nu al jaren zo dat het Dalvoordeel-abonnement* 1 of 2 keer per jaar in de aanbieding is voor 29 euro wanneer je in de drie maanden daarvoor geen abonnement bezat. Er is net een actieperiode geweest dus het duurt waarschijnlijk wel weer een behoorlijke tijd voordat de actie weer voorbij komt.

*let op dat een Dalvoordeelabonnement (50 euro per jaar) hele andere voorwaarden heeft dan het Voordeelurenabonnement (ruim 62 euro en niet te koop, enkel te verlengen).
Reputatie 7
Badge +3
U haalt vrees ik het voordeelurenabonnement en het dalvrijabonnement door elkaar.
dankjewel Gert-Jan G dan wacht ik gewoon af, ik heb dit abonnement opgezegd maar kan nog gewoon t/m 2 maart reizen met korting dus wie weet daarna 😉
U haalt vrees ik het voordeelurenabonnement en het dalvrijabonnement door elkaar.

Nee hoor Tamzin ik heb het over het voordeelurenabonnement!
Reputatie 7
Badge +3
Wel dan is het simpel, het voordeelurenabonnment kunt U wel opzeggen maar later niet meer opnieuw aanschaffen.
Wel dan is het simpel, het voordeelurenabonnment kunt U wel opzeggen maar later niet meer opnieuw aanschaffen.

jawel hoor, dat is afgelopen jaar gebeurd 😉
Reputatie 7
Badge +3
Dat is vreemd, want het voordeelurenabonnement wordt al sinds 1 augustus 2011 niet meer aan nieuwe klanten verkocht. Alleen bestaande klanten kunnen het nog verlengen.
Dat is vreemd, want het voordeelurenabonnement wordt al sinds 1 augustus 2011 niet meer aan nieuwe klanten verkocht. Alleen bestaande klanten kunnen het nog verlengen.

Tsja...vreemd of niet...maar het verleden is helemaal niet belangrijk, het gaat mij gewoon om de toekomst!
Reputatie 7
Badge +3
Vreemd dat U denkt dat U in de toekomst een abonnement te kunnen aanschaffen dat al 5 jaar niet meer wordt verkocht.
Reputatie 4
Badge

Nee hoor Tamzin ik heb het over het voordeelurenabonnement!

Zoals ik in mijn eerste reactie al aangeef kun je het niet over het voordeelurenabonnement hebben. Want:
  • Voor het Voordeelurenabonnement zijn er helemaal geen acties.
  • Het Voordeelurenabonnement kost €62,60. Jij hebt het over een abonnement dat 50 euro kost, Dalvoordeel dus.
  • Het Voordeelurenabonnement is niet te pauzeren. Eenmaal opgezegd ben je het kwijt en is er alleen het versoberde Dalvoordeelabonnement als alternatief.
Reputatie 7
Badge +3
Om de verwarring compleet te maken haalde Tamzin ook nog het DalVoordeel en het DalVrij door elkaar :)

Maar goed, het gaat hier zoals Gert-Jan G aangeeft, duidelijk om het Dal Voordeel-abonnement, dat normaal gesproken € 50 per jaar kost en inderdaad regelmatig in de aanbieding is voor € 29. Dit abonnement is gewoon verkrijgbaar.

Reageer