beantwoord

Geen Kortingskaart

• 17 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 50 Bekeken

Hoi NS,

Ik betaal al jaren voor een NS kortingskaart, maar ben een aantal keer verhuisd. Sinds een paar jaar ontvang ik niet mijn ov chipkaart met korting. Waarschijnlijk worden die op een oud adres bezorgd. Mijn laatste adres is wel bekend bij NS (gechecked op ns.nl). Wat kunnen we hier aan doen?

groetjes,
Sandor
icon

Beste antwoord door Thomas NS 17 augustus 2017, 21:44

Hallo Poesco en welkom op het NS Serviceforum.

Helaas komt dit probleem vaker voor. Dit heeft te maken met het feit dat het juiste adres niet bekend is bij de klantenservice van OV-Chipkaart. Je zou ze telefonisch kunnen vragen of zij jouw adres willen aanpassen (tel. 0900 0980). Wanneer had je jouw nieuwe OV-chipkaart verwacht en heb je inmiddels een verlopen OV-chipkaart in jouw bezit met het abonnement hierop aanwezig?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hallo Poesco en welkom op het NS Serviceforum.

Helaas komt dit probleem vaker voor. Dit heeft te maken met het feit dat het juiste adres niet bekend is bij de klantenservice van OV-Chipkaart. Je zou ze telefonisch kunnen vragen of zij jouw adres willen aanpassen (tel. 0900 0980). Wanneer had je jouw nieuwe OV-chipkaart verwacht en heb je inmiddels een verlopen OV-chipkaart in jouw bezit met het abonnement hierop aanwezig?

Reageer