beantwoord

Geen mail activitatie gekregen.

  • 15 mei 2019
  • 1 reactie
  • 96 Bekeken

Hallo,

Ik heb zojuist betaald voor abnomment traject vrij, alleen heb ik geen bevestiging mail gehad om het op te kome halen.
Ingangsdatum is vandaag 15 mei, kan ik het nu gewoon op kaartautomaat activeren?
icon

Beste antwoord door Danny NS 15 mei 2019, 10:44

Hoi Oumaima333 en welkom bij de NS Community!

Vreemd dat je hier geen mail over hebt gekregen. Je kan checken via onze klantenservice of de bestelling goed is gegaan en of er wellicht een spelfout in je mailadres staat.

Je kan contact met ons opnemen via: Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Oumaima333 en welkom bij de NS Community!

Vreemd dat je hier geen mail over hebt gekregen. Je kan checken via onze klantenservice of de bestelling goed is gegaan en of er wellicht een spelfout in je mailadres staat.

Je kan contact met ons opnemen via: Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.

Reageer