beantwoord

geen mail krijgen bij aanmelden op NS zakelijk

  • 16 juli 2016
  • 1 reactie
  • 72 Bekeken

Hallo NS,

Ik heb vandaag van mijn baas een OV zakelijk pasje gekregen en probeer nu te kijken vanaf wanneer ik hem kan gebruiken.
Maar dan heb je wel een bevestiging mail nodig, ik vul mijn email etc. in maar krijg geen mail! Dus kan ik niet kijken vanaf wanneer ik hem kan gebruiken.

Ik hoop dat jullie snel een antwoord hier op hebben!

Mvg Bert Marissen
icon

Beste antwoord door Iris NS 17 juli 2016, 12:38

Welkom op het Serviceforum, Bert. Jammer om te lezen dat je geen mail ontvangt. Ik raad je aan om hiervoor contact op te nemen met mijn collega's van NS Zakelijk. Je kunt ze telefonisch (030-3001111), per contactformulier of via social media bereiken (Twitter en Facebook).
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op het Serviceforum, Bert. Jammer om te lezen dat je geen mail ontvangt. Ik raad je aan om hiervoor contact op te nemen met mijn collega's van NS Zakelijk. Je kunt ze telefonisch (030-3001111), per contactformulier of via social media bereiken (Twitter en Facebook).

Reageer