beantwoord

Geen restitutie bij annuleren Weekend Vrij abonnement

• 14 oktober 2014
  • 2 reacties
  • 163 Bekeken

Ik heb begin september een Weekend Vrij abonnement aangevraagd bij de NS. Na vergeten korting te vragen bij het abonnement heb ik via de telefoon het abonnement geannuleerd en een nieuwe aangevraagd, wel met korting. Dit is allemaal goed verlopen, behalve dat ik de eerste 29 euro niet terug heb gekregen van het eerste Weekend Vrij abonnement die ik geannuleerd had. Er staat op de site dat deze dan ook ook automatisch teruggestort wordt op je rekening.
Krijg ik deze nog terug?
icon

Beste antwoord door Herman NS 14 oktober 2014, 13:08

Beste Laura12345,

Vervelend dat het niet helemaal goed is gegaan met je Weekend Vrij. Normaal gesproken ontvang je het bedrag na een annulering automatisch binnen uiterlijk twee weken.

Wil je mij in een persoonlijk bericht je NAW-gegevens en geboortedatum toesturen? Vervolgens kijk ik graag of ik het voor je op kan lossen. Je topic heb ik naar het subforum 'abonnementen' gestuurd om de vindbaarheid van je topic te vergroten.

Vriendelijke groet,
Herman NS
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Je kunt hiervoor het beste contact opnemen met de Klantenservice: 030 751 51 55. Het is geen duur betaalnummer. Mogelijk pakt een NS-moderator het hier op. Soms laat terugbetaling wel eens op zich wachten maar als het is toegezegd, krijg je het ook.
Beste Laura12345,

Vervelend dat het niet helemaal goed is gegaan met je Weekend Vrij. Normaal gesproken ontvang je het bedrag na een annulering automatisch binnen uiterlijk twee weken.

Wil je mij in een persoonlijk bericht je NAW-gegevens en geboortedatum toesturen? Vervolgens kijk ik graag of ik het voor je op kan lossen. Je topic heb ik naar het subforum 'abonnementen' gestuurd om de vindbaarheid van je topic te vergroten.

Vriendelijke groet,
Herman NS

Reageer