beantwoord

geen samenreiskorting kunnen activeren

  • 27 September 2021
  • 3 reacties
  • 108 Bekeken

Goedemorgen.

Gisteren gingen we naar amsterdam vanuit heerhugowaard. Echter kon ik de samenreiskorting niet activeren via de app. Bij de paal lukte het ook niet omdat ik reizen op rekening heb.

We zaten in de trein vanuit den helder richting nijmegen en stapte uit in amsterdam. We zaten in de trein van 14.31u. Dit was in heerhugowaard waar we instapte. 3057. Was het nummer van de treinrit.

Is er een mogelijkheid om alsnog in aanmerking te komen voor de samenreiskorting.

 

Mvg Mark Blom

 

 

icon

Beste antwoord door Thom 27 September 2021, 10:25

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Normaal gesproken gebeurt dat niet. Er is ook geen beginnen aan om dit te honoreren.  U kunt eventueel contact opnemen met Klantenservice. Succes is echter bepaald niet gegarandeerd, Het activeren van samenreiskorting werkt het beste via de site, dit voor een volgende keer. Het moet er van te voren opgezet worden. De mogelijkheid van teruggave is er in de praktijk niet. 

Reputatie 7
Badge +3

Nee.

Badge +3

Gezien de vele en langdurige storingen in Mijn NS (zowel de website als app) denk ik dat er best iets mogelijk is via de Klantenservice.

En zondag was er inderdaad een flinke storing.

Reageer