beantwoord

Geen Studentenreisproduct meer? Ex-student aanbieding

• 24 oktober 2014
  • 6 reacties
  • 339 Bekeken

Deze vraag is gericht aan een medewerker van NS.

Hallo,

Ik ben momenteel nog in het bezit van een studentenreisproduct, en ik heb daarnaast het abonnement Weekend Vrij.

Nu is het normaal zo dat als een student stopt met studeren. Hij recht zou hebben op 50 euro korting op een abonnement of gratis Dal Voordeel.

Omdat ik Weekend Vrij zelf heb afgesloten (waar Dal Voordeel bij in zit). Vraag ik mij af of het eventueel ook mogelijk is om de korting te geven op de betaling voor Weekend Vrij het komende jaar.

Ik wordt waarschijnlijk voor de kerstvakantie uitgeschreven. En 28-12 wordt Weekend Vrij automatisch verlengd.

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Marjan NS 24 oktober 2014, 12:38

Hallo NSgids,

Als Ex-student krijg je inderdaad €50 korting op een abonnement. Dit krijg je als je een nieuw abonnement aanvraagt en de actiecode invult. Wanneer wordt je abonnement weer verlengd? Wat je kunt doen is het opzeggen van je abonnement en het abonnement weer opnieuw aanvragen met de actiecode.

Groet,
Marjan
Bekijk origineel

6 reacties

Hallo NSgids,

Als Ex-student krijg je inderdaad €50 korting op een abonnement. Dit krijg je als je een nieuw abonnement aanvraagt en de actiecode invult. Wanneer wordt je abonnement weer verlengd? Wat je kunt doen is het opzeggen van je abonnement en het abonnement weer opnieuw aanvragen met de actiecode.

Groet,
Marjan
Hallo,

Oke dan zeg ik het abonnement tegen die tijd op. Is het daarna wel mogelijk om gelijk weer aan te vragen na een week?
En is het daarna wel mogelijk om deze dan per maand te kunnen betalen om te kunnen profiteren van de korting.. Ik lees "De korting van € 50,- per jaar geldt niet voor NS-maandabonnementen."

Bedankt.
Reputatie 4
Badge
Per maand betalen is iets anders dan een maandabonnement. Weekend vrij is een doorlopend abonnement met een minimale looptijd van 12 maanden en dus geen maandabonnement.
Bedankt voor je aanvulling. Nu vraag ik mij enkel nog af of het mogelijk is om gelijk weer aan te schaffen met de korting. Marjan NS Ik stuur je even een persoonlijk berichtje.
Ja, dat is geen probleem. Je kunt na beëindiging het abonnement aanschaffen met €50 korting.
Dank Brian!

Reageer