beantwoord

Geen vraag, maar een compliment

  • 25 november 2014
  • 1 reactie
  • 115 Bekeken

Portemonnee verloren met o.a mijn NS OV-chipkaart. Via OV chip mondeling geblokkeerd, kreeg i.p.v. duplicaat kaart een nieuwe zonder abonnement en keuzedagen. Veel gedoe om alles weer als voorheen te krijgen. Meer reiskosten gemaakt zonder voordeeluren- abonnement en keuzedagen. Na een brief aan de NS werden deze kosten per direct vergoed. Hulde!! Dan aan de NS
icon

Beste antwoord door Stephan NS 26 november 2014, 08:28

Beste PHW Vennik,

Leuk dat je dit compliment hier plaatst, bedankt! :)
Als blijkt dat wij een fout hebben gemaakt, dan staan wij er op deze manier ook voor open om jouw verzoek tot het vergoeden van de reiskosten in overweging te nemen. Fijn dat je kosten zijn vergoed!

Groet,
Stephan
Bekijk origineel

1 reactie

Beste PHW Vennik,

Leuk dat je dit compliment hier plaatst, bedankt! :)
Als blijkt dat wij een fout hebben gemaakt, dan staan wij er op deze manier ook voor open om jouw verzoek tot het vergoeden van de reiskosten in overweging te nemen. Fijn dat je kosten zijn vergoed!

Groet,
Stephan

Reageer