beantwoord

Gegevens in 'Mijn Producten' incompleet en/of incorrect.

Op 'Mijn NS' vind ik op het tabblad 'Mijn Producten' mijn product niet terug (NS Flex Weekend Vrij Abonnement). Verder staat er 'Onbekende OV-chipkaart'. Het is een cosmetisch probleem want alles functioneert verder prima. Maar toch, kan iemand dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Staanplaats 29 maart 2019, 13:17

@Erryt NS de storing lijkt niet te zijn verholpen; als ik in Mijn NS - mijn producten kijk verschijnt daar een leeg wit vlak.
Bekijk origineel

12 reacties

Wat vervelend dat je je abonnement niet terug kan vinden! Zou je je OV-chipkaart opnieuw willen toevoegen aan je Mijn NS account? Mogelijk is dat de oplossing! 🙂
Badge +3
Bespaar je de moeite, dit is een bekend probleem en je verhelpt het niet door de kaart te verwijderen en opnieuw toe te voegen, en ook niet door je browserhistorie en cookies te wissen of een andere browser te gebruiken. Er wordt aan een oplossing gewerkt.
Met alle respect voor de moderator Emma ga ik liever af op ervaringsdeskundige Robert B.
Hij is trouwens niet de eerste die schrijft dat de kaart verwijderen en opnieuw toevoegen niets helpt.
Waardoor ik me voorzichtig afvraag of die moderators niet meer een soort 'bliksemafleiders' zijn dan
mensen die daadwerkelijk iets kunnen betekenen? Ik heb hetzelfde gevoel bij Facebook- en twitterantwoorden
die ik krijg. Aardig bedoeld maar volkomen losgeweekt van de werkelijkheid.
Moderators betekenen hier zeer zeker iets, maar kunnen vanzelfsprekend niet elke vraag beantwoorden of beantwoord krijgen. Daarnaast heeft de een iets meer ervaring dan de ander.
"Het volkomen losgeweekt van de werkelijkheid zijn" heb ik weleens bij een vraagsteller geconstateerd maar niet bij een moderator.
Reputatie 7
Badge +3
Het issue van 'Onbekende OV-chipkaart' heeft al eerder gespeeld. En inderdaad verwijderen en opnieuw toe voegen of andere suggesties hielpen niet.
Het was na enige tijd wel verholpen maar is nu weer terug. Er zijn intussen meer meldingen geweest en het is doorgespeeld.
Moderators betekenen hier zeer zeker iets, maar kunnen vanzelfsprekend niet elke vraag beantwoorden of beantwoord krijgen. Daarnaast heeft de een iets meer ervaring dan de ander.
"Het volkomen losgeweekt van de werkelijkheid zijn" heb ik weleens bij een vraagsteller geconstateerd maar niet bij een moderator.

Dank u voor de terechtwijzing. Misschien was mijn kritiek onterecht. Ik reageerde in ieder geval nogal geërgerd en dus bot. Excuus aan de moderators. Iedereen doet z'n best.
Het issue van 'Onbekende OV-chipkaart' heeft al eerder gespeeld. En inderdaad verwijderen en opnieuw toe voegen of andere suggesties hielpen niet.
Het was na enige tijd wel verholpen maar is nu weer terug. Er zijn intussen meer meldingen geweest en het is doorgespeeld.

Dank u. Ik wacht af.
Wij geven vaak het advies deze te verwijderen omdat de kans aanwezig is dat het probleem zodoende wordt opgelost. Een melding ervan maken kan soms enkele weken duren en is daardoor vaak niet wenselijk. Soms kunnen wij ook geen oplossing bieden, maar ik wil je wel vragen om mij een privébericht te sturen, Omroeper. Ik hoop dat ik het voor je op kan lossen. Een privébericht stuur je door op mijn naam en stuur bericht te klikken. Ik ontvang graag jouw postcode, huisnummer, voorletter(s), achternaam, geboortedatum, e-mailadres en OV-chipkaartnummer. Hou er wel rekening mee dat ik niet alle dagen actief ben binnen deze community.
Zou je mij een privébericht willen sturen, Omroeper?
Helaas heb ik geen privébericht ontvangen. Kan je aangeven of je dit via een ander kanaal hebt gemeld of kan ik nog iets voor je doen, Omroeper?
Ik heb nog steeds niet ontvangen. Ik ga ervan uit dat Omroeper is geholpen.
Reputatie 3
@Erryt NS de storing lijkt niet te zijn verholpen; als ik in Mijn NS - mijn producten kijk verschijnt daar een leeg wit vlak.

Reageer