beantwoord

geld

• 25 december 2019
  • 3 reacties
  • 134 Bekeken

Waarom komt er meer geld bij mijn rekening terwijl ik niet aan het rijzen ben

icon

Beste antwoord door Erryt NS 26 december 2019, 12:35

Hallo Marcel Haasnoot en welkom bij onze Community,

Ik snap je vraag niet helemaal, maar ik heb het vermoeden dat je het beste contact kan opnemen met onze klantenservice aangezien het om iets persoonlijks gaat. Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Heeft u al bij uw facturen gekeken in MijnNS? Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij kunnen niet in uw gegevens kijken.

Hallo Marcel Haasnoot en welkom bij onze Community,

Ik snap je vraag niet helemaal, maar ik heb het vermoeden dat je het beste contact kan opnemen met onze klantenservice aangezien het om iets persoonlijks gaat. Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Badge +3

Zie je vreemde dingen op je Mijn NS Startpagina/Dashboard?

Dat is vrij ‘normaal’. Zolang je facturen kloppen niets aan de hand.

Reageer